Goededag beste leden, Vandaag hebben wij met ons gezin inkopen gedaan bij een winkel in Amsterdam. 4x S22 Ultra, 2x 65 inch Frame... Bekijk bericht
See the bigger picture! Onze QLED, Premium UHD en Frame TV's zorgen voor een levensechte beeldervaring.
Custom List Message Item |
---|
Goededag beste leden, Vandaag hebben wij met ons gezin inkopen gedaan bij een winkel in Amsterdam. 4x S22 Ultra, 2x 65 inch Frame... Bekijk bericht |
Hoi, Sinds kort de trotse eigenaar van 2 nieuwe Samsung TVs, de QLED75Q74B en de NeoQLED75QN90B. QE75Q74BATXXN en QE75QN90BATXXN Beide zijn... Bekijk bericht Hey @ChrisVD78 , Chris, Bedankt voor je terugkoppeling! Top dat het is opgelost! Jij ook een fijne d... Bekijk bericht |
Hallo, Sinds vorige week in het bezit van de neo qled 65qn800b. Wat een prachtige kleuren en enorm scherp beeld. Echter valt ons wel iets... Bekijk bericht |
Ik wacht nu al anderhalve maand op een reactie/goedkeuring van mijn cashback registratie voor de OLED S95B. Zijn er meer mensen die hier op... Bekijk bericht |
Ik ben heel blij met mijn nieuwe tv ‘the frame’. Wat heerlijk dat er een kunstwerk aan de muur hangt als de tv uit staat. Maar….. Het kunstwerk... Bekijk bericht Nee. Helaas. Het ligt aan de TV.Zoals je verder in het topic kan lezen vind Samsung dat de TV gewoon... Bekijk bericht |
Hallo, sinds een aantal dagen lijkt mijn Samsung Qled tv kuren te vertonen. Het begon met het vastlopen tijdens het... Bekijk bericht Kan ik niet zeggen, viel bij mij nog net een paar dagen in de garantie, dus had geluk. Was wel een p... Bekijk bericht |
Sinds vandaag opent het toegankelijkheidssnelkoppelingen-menu automatisch wanneer iemand bvb voorbij de tv wandelt, heel soms ook automatisch... Bekijk bericht Goedemiddag @Members_giOHNDt , Heb je al een afspraak met Hulp op Afstand kunnen maken? Bekijk bericht |
Hoi, Alleen de aan- uit knop van mijn afstandsbediening doet het nog. Als ik de afstandsbediening wil koppelen (met de terug en play knop... Bekijk bericht Hi @MarcoSlomp, goedemorgen. Is het intussen gelukt om een nieuwe afstandsbediening te vinden? Zo ni... Bekijk bericht |
Geluid loopt steeds achter, via externe bronnen en apps. Geluid loopt achter over de versterker en over ee eigen tv speakers. Dolby... Bekijk bericht |
Hslli, net een 32 inch Samsung the frame gekocht. Bijgeleverde one connect kabel is erg kort. Is er een optie om deze te verlengen? roger Bekijk bericht |
Als ik mijn sonos beam aansluit op de hdmi atc poort kan ik het nieuwe apparaat definieren als thuis bioscoop. De tv ziet de beam als invoer... Bekijk bericht En waren dat ook splinternieuwe kabels? Is de TV verder up-2-date? En heb je de TV ook al eens terug... Bekijk bericht |
Hallo, Ik heb een Samsung QE50QN90A smart tv waar de nl ziet app niet goed op werkt. Het lijkt erop dat de app vast gaat lopen als ik de tv... Bekijk bericht Yes dankjewel! Indd blij dat het opgelost is. Jij ook een fijne dag gewenst Groetjes Jonna Bekijk bericht |
Model nummer: HG24EE690AB Beste Leden, Ik heb een 2e hands 24 inch Smart TV gekocht om op te hangen in de... Bekijk bericht Beste Dick,Volgens mij is dit gewoon een soort van geïntegreerde smart hub appstore waar je maar uit... Bekijk bericht |
Er wordt mij gevraagd om de pincode in te geven van mijn TV, de vier witte blokjes om ze in te geven verschijnen, maar ik zie geen toetsenbord en... Bekijk bericht Beste Martijn, Ik ben enkel dit weekend op het adres waar tv staat. Ik ga dit weekend proberen. Beda... Bekijk bericht |
Hey toppers, Om een lang verhaal kort te houden super tevreden met mij nieuwe TV SAMSUNG Model QE55Q77BAT Modei Code :QE65Q77BATXXN... Bekijk bericht |
Beste, afgelopen weekend een nieuwe TV gekocht. Alles werkt naar behoren, behalve Samsung TV plus. Als de zender op staat krijg ik... Bekijk bericht ![]() |
Ik heb december 2019 een Q60 Series (49) gekocht en sinds een paar weken begon de tv raar te doen. Het scherm bleef weleens heel donker staan en... Bekijk bericht |
Help er zit een witte vlek in het beeld van mn samsung led40 tv serienummer:zcnd3sff900661 Bekijk bericht Goedemorgen @Members_G6ryOEM , Gaat het nog lukken om wat gegevens door te geven? Bekijk bericht |
Hallo, Ik zou graag een andere (bijv. Logitech Harmony) afstandsbediening willen gebruiken voor mijn 55 inch OLED TV: QE55S95BAT TV. Mijn vraag... Bekijk bericht De Logitec werkt inderdaad niet. Maar er zijn wel universele Bluetooth afstandsbedieningen te koop e... Bekijk bericht |
Mijn televisie UE70TU7170s geeft bij heel veel zwart een Blokkerig beeld. Ik heb alles al geprobeerd wat in het... Bekijk bericht @vindej , Geen privégegevens in een openbaar forum 😉. Het zal waarschijnlijk LetMeRepair zijn. http... Bekijk bericht |
Onderwerp | Likes |
---|---|
3 | |
3 | |
3 |