Hallo,
Momenteel ben ik in het bezit van een Samsung Crystal UHD tv (TU7020). Nu heb ik sinds vandaag ineens dat de tv uit springt, zichzelf... Bekijk bericht
Dag,
Na 3 jaar is onze Samsung Qled stuk gegaan. De televisie gaat aan en gelijk weer uit en probeert weer op te starten. Dit gaat constant zo... Bekijk bericht
Mijn TV UE49KS7000 verbindt steeds (via wifi) met mijn soundbar (MS650) die verbonden is via hdmi met een andere tv die zich in een andere plaats... Bekijk bericht
De One Connect Box SOC4002A van Samsung Neo Qled tv QE65QN95AATXXN wordt erg warm. De tv gaat dan een zwart beeld knipperen. Heel irritant. Als de... Bekijk bericht
Sinds deze week tevreden eigenaar van the frame 65". Echter lukt het aanvragen van de gratis lijst niet. Ik heb de tv gewoon bij bol.com... Bekijk bericht
Dit probleem nu al meerdere malen op het forum gezien en toch ook mijn eigen post maken.
TV is nu 28,5 maand oud, model QE50Q60TASXXN heeft... Bekijk bericht
Vandaag is bij de 55QLEDN90B bezorgd. Ik heb een vraag: is het normaal dat ik verticale balken zie (soort regenboog) op de TV. Zeker als deze... Bekijk bericht
Ik heb de Quantum Dot OLED TV van Samsung gekocht waarvoor ik de optimale beeldinstellingen zoek. De af fabriek ingestelde waarden voor modus... Bekijk bericht
Ik heb de samsung qe65qn95aatxxn
Ik heb de playstation 5 gekocht en aangesloten op de tv
maar wat ik ook doe,ik kan onmogelijk de 120 hz... Bekijk bericht
Goedendag, heb sinds een paar dagen een nieuwe samsung tv. Modelnummer: QE55QN85B.Bij het unboxen zat er een screenprotector over het hele... Bekijk bericht
Hallo,
ik heb gister mijn frame opgehangen en tot mijn teleurstelling zie ik dat in art mode de helderheid en kleur temperatuur helemaal niet... Bekijk bericht