Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Argon Forte A5 geluid ?

(Onderwerp aangemaakt op: 19-01-2024 10:05 AM)
420 Weergaven
Wesley86
First Poster
Opties

Hi,

Het volgende probleem doet zich voor , wij hebben sinds kort een Argon Audio Forte A5 actieve speakerset aangesloten met een optische kabel op onze Q led 55inch r65 . 

Nu zou het volume moeten werken op de speakers met de samsung smart remote, echter krijg ik dit niet werkend en kan ik de speaker ook niet toevoegen in het menu , afstandsbediening instellen.

Weet iemand hier raad mee ?

Alvast bedankt .

0 Likes
8 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Wesley86,

Welkom op de Community! Heb je de afstandsbediening wel als universeel ingesteld? En je ziet de speaker dus niet in de geluidsuitvoer staan?

rsz-846676
0 Likes
Wesley86
First Poster
Opties

Hoi Bruce,

Ik heb de rest van apparatuur zoals Ziggo en blu-ray via het menu universele afstandsbediening ingesteld en de setup doorgelopen en werkt prima .

Echter de argon audio Forte A5 welke via optische kabel is aangesloten ziet hij niet.

De geluidsuitvoer staat op optisch .

Geluid doet het ook via de speakers alleen het volume kan ik niet aanpassen met de samsung afstandsbediening.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als het na het instellen van een universele niet te bedienen is, dan is het jammer genoeg niet mogelijk in combinatie met deze speaker.

rsz-846676
0 Likes
Wesley86
First Poster
Opties

Volgens de beschrijving van de speakerset moet deze functionerenet de Samsung en Sony afstandsbediening,

Als ik de oude afstandbediening pak van de oude tv doet deze het wel , ligt het misschien aan het ir signaal ?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

We hebben een hoop verschillende afstandsbedieningen. Welke heb je precies?

rsz-846676
0 Likes
Wesley86
First Poster
Opties

De oude afstandsbediening is de AA59-00465A.  

De nieuwe is de BN59-01311B.

0 Likes
ImaneL
Helping Hand
Opties

Dat zou goed kunnen. De nieuwe afstandbediening werkt voornamelijk via Bluetooth. De IR sensor is alleen actief om de TV in/uit te schakelen. Heb je dit probleem ook als je de aansluiting via een HDMI-kabel doet? 

---------
Signature-S21-2
0 Likes
daveynl
First Poster
Opties
Het werkt alleen als je met hdmni kabel aangesloten is.
0 Likes