Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Apps van TV verwijderen

(Onderwerp aangemaakt op: 01-12-2022 06:21 PM)
1265 Weergaven
pexter
First Poster
Opties

Vandaag onze nieuwe TV ontvangen: een 50" QN91B.

Direct bij de setup van de TV, werd ik geconfronteerd met hetgeen wat mij jaren geleden heeft doen besluiten om nooit meer een Samsung telefoon te kopen: bloatware. Destijds stoorde ik me er al aan dat ik een (redelijk duur) product koop, waarvan ik zelf niet mag bepalen welke apps ik ge(de)ïnstalleerd wil hebben. Helaas heeft deze achterlijke filosofie blijkbaar ook binnen de TV markt zijn intrede gedaan.

Mijn vraag: is er een manier om de apps (NLziet, Viaplay, Rakuten.. wie gebruikt er nou Rakuten..?) die ik niet gebruik van de TV te verwijderen? Ik heb meer dan €1000 voor een product betaalt. Dan verwacht ik op z'n minst dat ik voorgeïnstalleerde bloatware kan verwijderen..

Ik hoor graag of er een manier is om de apps volledig van onze TV af (volledig, dus niet alleen van het startscherm af) te krijgen.

@samsung, stop alsjeblieft met deze onzin. Het kost onnodige opslag en is bijzonder klantonvriendelijk.

Groet,

Andy

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @pexter, goedemorgen.

Je ziet inderdaad soms een reclame uiting in de SmartHub balk, maar wanneer je hier verder niet op drukt zal er verder niks gebeuren. Nieuwe content en apps worden op deze manier ook onder de aandacht gebracht van onze gebruikers, je kunt dit niet uitschakelen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
graafje75
First Poster
Opties

jij hebt tenminste apps onze tv kwam zonder nederlandse apps wil je ruilen?

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @pexter, goedemorgen.

Je ziet inderdaad soms een reclame uiting in de SmartHub balk, maar wanneer je hier verder niet op drukt zal er verder niks gebeuren. Nieuwe content en apps worden op deze manier ook onder de aandacht gebracht van onze gebruikers, je kunt dit niet uitschakelen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200