op 18-08-2020 08:22 AM - laatst bewerkt op 19-08-2020 11:40 AM door BruceH
Hoi,
Ik vroeg mij af of iemand onderstaand probleem ook wel eens is tegen gekomen.
Sinds 3 maanden ben ik in het bezit van een Samsung QE75Q60R - QLED. Ik wil nu wat nieuwe Apps (o.a. spotify en Disney+) downloaden maar krijg steeds een foutmelding:
'Kan niet installeren. Probeer het later opnieuw. (Disney+:331)
Ik heb de TV al 3x gereset naar fabriekinstellingen, de smart hub gereset, router uit en aan gedaan, netwerk 3x opnieuw ingesteld.
Alles lijkt het normaal te doen totdat ik een App download. Alleen de App 'Internet' doet het wel maar die stond al geïnstalleerd op de tv.
Wat zou dit kunnen zijn?
op 18-08-2020 09:07 AM
Goedemorgen @peersjors ,
Is de volledige Model Code van de tv QE75Q60RALXXN? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.
Is de huidige softwareversie van de tv de 1361.0? Ga naar Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.
Ben je ingelogd met je Samsung-account? Ga naar Instellingen->Algemeen->Systeembeheer->Samsung-account
op 18-08-2020 10:30 AM
Hoi,
Modelcode klopt wat je zegt.
Softwareversie klopt ook.
Ingelogd met samsung account is er ook.
Alles werkt prima, ik kan met Smart Hub naar de APP pagina, ga naar een app en bij het 'installeren' gaat het downloaden heel snel van '0' naar '100' en dan komt de foutmelding.
Internet, playstation en dergelijke doen het goed. Apps via de playstation doen het wel...
Bedankt!
op 18-08-2020 09:05 PM
Hoi @peersjors ,
Bedankt voor je terugkoppeling! Jammer dat het nog niet is opgelost.
Nog 2 dingen om te proberen. Zou je misschien een Smart Hub verbindingstest willen doen?
Ga naar Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Smart Hub-verbindingstest starten.
Eventueel de tv een poos, half uurtje of zo, spanningsloos zetten.
Als hier niks uitkomt dan kun je nog Hulp op Afstand inschakelen --> Hulp op Afstand
Daar staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.
Houd me even op de hoogte van de voortgang..