Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Amino 610 setup box one remonte werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 29-09-2018 09:41 PM)
15663 Weergaven
Thijs3
Apprentice
Opties

Goedenavond,

 

Sinds vandaag de qe55q7f tv in huis en nu wil ik me one remote koppelle aan de animo aria 610x maar dat lukt niet. Heb de tv al geüpdate naar de laatste versie en als ik de box wil toevoegen bij instellen universele afstandsbediening dan krijg ik er is een fout opgetreden tijdens het downloaden probeer het nogmaals. De tv is gewoon verbonden met wifi heeft er iemand nog een idee?

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Thijs3
Apprentice
Opties

Hoi heb het voor elkaar gekregen.

Probeerde eerst jouw tips dank daarvoor maar dit werkte nog niet. Had ergens anders gelezen dat het ook wel is kon werken als je voor het merk Entone kiest omdat dat de maker is van het kastje. Dat kon ik telkens niet vinden tot dat ik het is probeerde bij kies service provider en het werkt nu. Dus in plaatst van daar T-Mobile te kiezen heb ik daar Entone gekozen. Wat me nu wel opvalt is op het Amino kastje bij type staat nu entone-68 in plaats van Aria 610x. Voor nu werkt het en hopelijk levert het in de toekomst geen problemen op. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

37 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag @Thijs3, dat is moeilijk zappen dan! Zou ik voor de zekerheid mogen weten welke software versie je ziet staan als je hier kijkt? Menu > Ondersteuning > Over deze TV. Dan check ik of er echt geen nieuwere update beschikbaar is. Heb je het toevallig ook al met een andere HDMI kabel geprobeerd?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Thijs3
Apprentice
Opties

@JoeriS bedankt goor je reactie, mijn softwareversie is 1240.7.  Een andere HDMI kabel hen ik nog niet geprobeerd andere HDMI poorten wel. Zal dus nog even proberen met een andere kabel maar staat dat in verbinding met het mislukken van het downloaden?  De tv herkent het kastje als onbekend ik ga dan naar universele afstandsbediening vul daar alles netjes in tot dat ik de Amino Aria 610 selecteer en dan word er gezegd fout tijdens het downloaden probeer het nogmaals of probeer het later opnieuw. Heb ook een ander merk geprobeerd daar krijg ik het bericht niet maar werkt het zappen natuurlijk ook nog niet.

 

 

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeievraag.. twijfelgevalletje. Het kan er heel goed mee te maken hebben, de TV heeft ook info nodig wat hij van de Amino zelf moet halen en dat dit niet lukt staat mogelijk in verband met het feit dat hij 'm als eerste al niet herkende. 

Mocht het 'm niet zitten in de info die hij van het apparaat nodig heeft maar van internet, kunnen we nog proberen of het verschil maakt als je de TV bekabeld met internet verbindt in plaats van via Wifi, is dat nog een optie om te testen?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Oplossing
Thijs3
Apprentice
Opties

Hoi heb het voor elkaar gekregen.

Probeerde eerst jouw tips dank daarvoor maar dit werkte nog niet. Had ergens anders gelezen dat het ook wel is kon werken als je voor het merk Entone kiest omdat dat de maker is van het kastje. Dat kon ik telkens niet vinden tot dat ik het is probeerde bij kies service provider en het werkt nu. Dus in plaatst van daar T-Mobile te kiezen heb ik daar Entone gekozen. Wat me nu wel opvalt is op het Amino kastje bij type staat nu entone-68 in plaats van Aria 610x. Voor nu werkt het en hopelijk levert het in de toekomst geen problemen op. 

JoeriS
Mastermind
Opties

Wat goed Thijs! Die ga ik zeker onthouden mocht ik nog eens een vraag over een Amino kastje krijgen icm onze TV's. Fijn om te horen dat alles werkt! 

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
JBakk
Journeyman
Opties

Hi, ik weet niet zeker of de software dezelfde is als op een Frame maar ik had het in no time werkend als Aria610x. 2 dagen later waren alleen de instellingen verdwenen en kon ik de Aria610x niet meer vinden in de lijst. Grappig genoeg werkt het inderdaad als je Entone kiest. 

0 Likes
Sander9
First Poster
Opties

Hallo allemaal,

 

Hier dezelfde situatie. Het kastje Amino Aria 610X werkt niet met de universele afstandsbediening van Samsung. TV type: (Samsung UE55RU7400

 

Het TV kastje wordt door de tv herkend als onbekend. Heeft dit hier nog iets mee te maken?

 

Ik heb veel topics gelezen waarin wordt beschreven dat je 'Etone' moet selecteren en dat het dan wel werkt maar Etone kan ik nergens vinden.

 

Heeft iemand hier wellicht een oplossing?

 

Alvast bedankt.

 

Groet Sander

0 Likes
RSteensma
First Poster
Opties

Ik heb op mijn Samsung QE55Q7FNA de  Amino 610x gevonden door zowel bij de Provider als de Fabrikant te kiezen voor Amino.
Kies daarna voor "Modelnummer zoeken" vul 610 in.
Dan verschijnt er een lijst, maar kies dan voor "Meer  modelnummers weergeven".

Dan kan je kiezen voor "Aria610". 

In het volgend scherm werkte bij de tweede poging het kanaal wisselen. Dan werkt alles.


tv.jpg

 

Gerben2
First Poster
Opties

Hallo, ik heb net mijn nieuwe Samsung tv Q60 serie geïnstalleerd. Helaas kan ik mijn Amino aria 610x box van tmobile niet vinden waardoor de afstandsbediening niet werkt met tv. Ik heb reeds gezocht op Enotne, zonder resultaat. Ook bij het zoeken onder aanbieder Amino vindt ik die Aria610x niet. Wie kan mij helpen? 

0 Likes