Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

afstandsbediening werkt niet meer Samsung QN95BA 55

(Onderwerp aangemaakt op: 31-05-2024 11:34 AM)
207 Weergaven
FrankK63
Student
Opties

de afstandsbediening van mijn TV, de QN95BA 55 werkt niet meer. Het rode lampje knippert heel snel en allen reset mogelijkheden heb ik al gedaan, batterij is oplaatbaar en kan niet vervangen worden. Iemand een idee?

0 Likes
7 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @FrankK63,

Bedankt voor jouw bericht. Wat is de aankoopdatum van jouw televisie?

Met groet,

Ajay

Community Manager
FrankK63
Student
Opties

Dat is oktober 2023, maar ik ben inmiddels bij de verkoper geweest en de afstandsbediening is ter reparatie aangeboden.

Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen FrankK63,

Anders zou ik voor je een nieuwe afstandsbediening hebben aangevraagd. Laat weten wanneer je het weer terug hebt. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
Harmzoon
First Poster
Opties

Beste Ajay-A,

Bij ons werkt de afstandsbediening ook niet meer. Nu ter reparatie aangeboden. Maar dit is een nogal omslachtig proces. Een hele dag thuis blijven voor degene die het ophaalt. Hoe groot is de kans dat de afstand bediening gerepareerd kan worden? En wat kost een nieuwe?

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Harmzoon,

Bedankt voor jouw bericht. Kan je mij voorzien van jouw aankoopdatum en zou je de AB eerst minimaal 12 uur aan de lader willen leggen?
Alleen laden in de zon is soms niet voldoende. Hierbij de manual:

https://bit.ly/43hyjar

Wanneer de bovenste niet lukt kijk ik voor je verder.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Harmzoon
First Poster
Opties

Beste Ajax-A,

Dank voor je bericht. De aankoopdatum 28 juli 2023. De lader heeft inmiddels 24 uur achtereen aan de oplader gelegen. 

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de gegevens Harmzoon,

Ik ga een aanvraag voor je inschieten voor een gratis afstandsbediening. Kan je mij via een privébericht voorzien van jouw huidige adresgegevens? Dan weten dat het kloppen.

Met groet,

Ajay

Community Manager