Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Afstandsbediening Samsung Neo QLED 4K TV 55QN85B (2022) zapt niet en gids werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 21-03-2023 05:40 PM)
883 Weergaven
Ingevanderlaan
Journeyman
Opties

Wij zijn nu iets meer dan een jaar in bezit van deze tv. Tot op heden nooit gedoe gehad. Sinds deze week werkt echter het zappen van de een op de andere dag niet meer op de afstandbediening. Daarnaast opent de gids ook niet dus het issue zit in het rechter knopje. 

We werken met kpn en bij het opnieuw installeren hiervan zie je wel dat de tv reageert op de knop maar het instellen van zappen werkt niet. 

0 Likes
10 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Ingevanderlaan , Inge,

De video moet nog geautoriseerd worden. Wordt morgen. Over welke KPN ontvanger gaat het eigenlijk?
Zou je alvast de AB willen resetten? Op de AB de return en de 4 kleuren bolletjes toets 4 seconden ingedrukt houden.
Daarna weer koppelen. Richt de AB op de afstandsbedienings sensor van de tv.
Druk vervolgens de selecteer en de speel/pauze knop minimaal 3 seconden tegelijkertijd in.
Is de accu wel volledig opgeladen? Met usb-c kabel voor tenminste 12 uur.
Het solar gedeelte op de achterzijde is er voor om te zorgen dat de batterij voldoende opgeladen blijft.
Knippert de rode led op de AB wel als je het rechter knopje indrukt?

signatureee
Groet, Dick

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Ingevanderlaan ,

Is je probleem inmiddels opgelost? Er staan namelijk nog vragen open..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Ingevanderlaan
Journeyman
Opties

Goedemorgen Dick, 

Sorry voor de late reactie. Ik heb geen melding gehad dat er een reactie kwam, vandaar. 

We hebben het resetten geprobeerd maar de batterij moeten we nog even controleren vandaag. Het rode lichtje knippert in ieder geval niet. 

Ik zal de afstandsbediening vandaag via stroom opladen en dan laat ik morgen even weten of dat het probleem verholpen heeft. 

Bedankt voor je snelle reactie! 

Ingevanderlaan
Journeyman
Opties

Ha Dick. De afstandbediening is inmiddels vol dus gelijk weer geprobeerd. Helaas geen verschil.. Ik zie geen rood knopje aangaan als ik wil zappen bijvoorbeeld. Wat heb je van me nodig om dit verder te kunnen onderzoeken? 

0 Likes
Ingevanderlaan
Journeyman
Opties

Het gaat om deze ontvanger

IMG_20230325_125224.jpg

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Ingevanderlaan , Inge,

Dat is een foto van de One Connect Box 😉. Niet nodig.
In dit geval zou ik het melden bij de leverancier. Daar loopt je garantie.
Die moet dan een andere AB regelen.

Houd je ons op de hoogte?

Fijn weekend!

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedmorgen @Ingevanderlaan , Inge,

Heb je al contact met de leverancier gehad?

signatureee
Groet, Dick

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Ingevanderlaan, goedemorgen.

Is het je nog gelukt met de afstandsbediening? Kan je de TV wel bedienen met de SmartThings-app? Stuur mij anders een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0) dan kijk ik graag of ik nog iets voor je kan betekenen hierin.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Twickel1949
First Poster
Opties
Il heb 3 bolletje op het scherm
0 Likes