op 15-12-2022 11:32 AM
Goedemorgen,
Om een probleem met de PlayStation op te lossen besloot ik mijn TV te resetten (Samsung The Frame QE43LS03RAS, 2020 model). Nu is na de reset opeens de afstandsbediening (smart control BN59-01312R) stuk: wat ik ook probeer, hij blijft rood knipperen. Tot de reset nooit ook maar enig probleem gehad.
Al geprobeerd:
- play en return knop drie seconden indrukken om opnieuw te pairen - geen resultaat, er verschijnt niets en de afstandsbediening knippert rood;
- extra en return knop 4 seconden indrukken voor een reset. De afstandsbediening stopt met knipperen totdat ik weer een toets indruk. Meteen knippert hij weer rood;
- batterijen verwijderen en zonder batterijen in de afstandsbediening de power knop 30 seconden indrukken - nul resultaat. Na terugplaatsen van de batterijen knippert de afstandsbediening rood;
- netstroom van de TV af halen en even een paar minuten wachten: na opnieuw inschakelen van de netstroom schiet de TV meteen weer op het scherm om de taal te selecteren - afstandsbediening knippert rood als ik een knop indruk;
- verbinden met mobiele telefoon: TV en mobiel zien elkaar. Verbinden gaat niet omdat de koppelcode niet in beeld te zien is doordat de TV nog steeds staat op de pagina om de taal te kiezen om de installatie te starten.
Kortom: ik zit in een soort hele nare “endless loop” gevangen en begin erg gefrustreerd te raken.
Heeft iemand hier wellicht nog een oplossing?
op 15-12-2022 11:45 AM
Goedemiddag @Leon1983 , Leon,
Eigenlijk kan ik niks meer aan het rijtje toevoegen.
Het knipperen mag alleen gebeuren als je knop indrukt.
Het enige wat ik nog kan verzinnen, is dat er misschien een knop vastzit.
Anders moet er een nieuwe komen..
op 19-12-2022 11:04 AM
op 11-05-2024 11:01 PM
op 15-05-2024 10:42 AM
Hallo @Keizerr95,
Bedankt voor jouw bericht. Wanneer de eerdere genoemde Trouble Shoots niet werken kan je jouw modelcode aan aankoopdatum aan mij doorgeven?
Met groet,
Ajay