Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Afstandbediening laadt niet op

(Onderwerp aangemaakt op: 08-12-2023 08:45 PM)
3972 Weergaven
paulzuiderwijk
Student
Opties

Ik heb in 2022 een Samsung frame televisie gekocht. Nu laadt m’n afstandsbediening niet meer op. Zowel niet via usbc als via de solar. Hoe kan ik dit verhelpen? 

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi there, goedemiddag.

Heb je de remote ook al eens voor tenminste 12 uur aan de USB-C lader aangesloten? Daarna kan je de afstandsbediening op spanning houden door deze via de solar bij te laden. Door de Play/Pauze-knop en de Return-knop ingedrukt te houden voor tenminste 10 seconden, reset je de afstandsbediening ook en met dezelfde knoppen kan je deze weer koppelen 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Annemiek24
First Poster
Opties

Ik zie dat het probleem al is opgelost, maar omdat ik hetzelfde probleem had en de oplossing die hier gegeven werd mij niet hielp, wil ik delen wat bij mij de oplossing was. 
 Op de site van Samsung vond ik dat de AB vergrendeld wordt als hij bijna leeg is en daardoor niet oplaadt. Het lampje knippert dan even snel rood als je hem probeert op te laden. 

Ik heb de tv handmatig aangezet. Om te ontgrendelen, druk je ongeveer 10 seconden tegelijkertijd op de knoppen Terug en Enter.

Ik kreeg op de tv de melding dat de batterij bijna leeg was en kon hem toen met de usb lader opladen  

hopelijk heeft iemand hier iets aan  

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

21 Antwoorden
Geke132843
First Poster
Opties
Hier sinds gisteren precies hetzelfde probleem helaas. Als ik de afstandsbediening aan de oplader doe gaat het rode lampje heel snel knipperen maar deze laadt niet op. Is dat bij jou ook zo?
0 Likes
paulzuiderwijk
Student
Opties

Ja precies hetzelfde. Dan krijg ik gelijk weer een melding op tv dat die leeg is 

0 Likes
Geke132843
First Poster
Opties
Ik krijg de tv niet aan omdat hij niks doet. Heb nu maar een bericht gedaan naar de leverancier
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi there, goedemiddag.

Heb je de remote ook al eens voor tenminste 12 uur aan de USB-C lader aangesloten? Daarna kan je de afstandsbediening op spanning houden door deze via de solar bij te laden. Door de Play/Pauze-knop en de Return-knop ingedrukt te houden voor tenminste 10 seconden, reset je de afstandsbediening ook en met dezelfde knoppen kan je deze weer koppelen 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
paulzuiderwijk
Student
Opties

Beste Martijn

inmiddels een aantal keer geprobeerd maar het blijft terug komen. Nu zegt ie niet alleen dat de afstandsbediening leeg is maar ook dat de batterijen moeten worden ontvangen. Is er nog een andere oplossing? Of kan ik een nieuwe afstandsbediening ontvangen?

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @paulzuiderwijk ,

Martijn is niet meer in dienst bij Samsung.
Voor een nieuwe moet je bij de leverancier zijn.
Daar loopt je garantie.

signatureee
Groet, Dick

paulzuiderwijk
Student
Opties

Die stuurt mij door naam Samsung. Hoe kan ik in contact komen met iemand van Samsung? 

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @paulzuiderwijk ,

Stuur anders een privébericht met je privégegevens naar onze Community Manager. Gebruik deze link:

https://eu.community.samsung.com/t5/notes/composepage/note-to-user-id/52576662

signatureee
Groet, Dick

paulzuiderwijk
Student
Opties

Beste Dick

de community-manager reageert niet meer. Heb jij een idee wie ik anders kan benaderen? Laatste bericht was dat ik m’n gegevens moest opsturen, maar heb nooit iets ontvangen of een reactie gekregen. 

0 Likes