Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

aansluitingen voor pc op P2770HD 27" LCD monitor

(Onderwerp aangemaakt op: 18-04-2017 09:27 PM)
694 Weergaven
moustache
First Poster
Opties

volgens de aansluitingen kan ik het geluid van mijn pc, die aangesloten is via hdmi, inpluggen in deze tv/monitor, naast de hdmi. doch ik krijg geen geluid op de monitor

0 Likes
5 Antwoorden
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Hi Moustache,

Heb je de stappen op pagina 18 van de handleiding gevolgd? Kun je het ook met een ander kabeltje proberen?

0 Likes
moustache
First Poster
Opties

Hallo

Ik heb deze monitor 2e hands. Als ik op jullie site vraag om een handleiding, kan ik alleen 2 pagina`s downloaden.

Nu over die aansluiting,

Ik heb de pc met HDMI aangesloten op de tv/monitor. De kabel die ik gebruik voor de audio heb ik nog getest met een koptelefoon en zit op deze aansluiting. De uitgang van de pc op mijn stereo werkt ook. Het volume op de tv ook hoog. Dus waarom geen geluid?

0 Likes
Jaimy
Helping Hand
Opties

In het berichtje van Nouzha is het stukje tekst "pagina 18"  klikbaar, je komt op die manier bij de goede handleiding.

Het lijkt erop dat de HDMI poort van jouw monitor defect is, aangezien je het al gekruistest hebt met de pc en de kabel 😞

-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
0 Likes
moustache
First Poster
Opties

Hoe defect is dat dan? Met de satellietontvanger krijg ik geluid op de tv! Ik heb ook eens getest, mijn telefoon muziek laten afspelen op de tv, die lichtblauwe ingang zonder probleem. Dan de pc opgestart, als de monitor dan de beeldverhouding detecteert, valt het geluid van mijn telefoon uit. Nog opties?

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Heb je pagina 18 van de handleiding gevolgd? Dat zijn instructies voor de aansluitingen. Als je dat hebt gedaan en het werkt nog niet, dan ben ik bang dat het niet mogelijk is om geluid over te dragen van jouw pc naar de monitor. 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes