Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Aan/Uit en spaarstand zijn niet te selecteren

(Onderwerp aangemaakt op: 28-09-2023 08:56 PM)
591 Weergaven
SydneyJ
Journeyman
Opties

Hi Samsung!

We hebben de nieuwe Frame 2023 gekocht, geweldige TV. Maar de helderheidsoptimalisatie opties zijn sinds enige tijd niet te selecteren. Misschien is het hierdoor dat de tv niet meer na enige tijd vanuit Art Mode zichzelf uitschakeld. De tv blijft nu dus de hele nacht aan. De bewegingssensor werkt dus ook niet om weer aan te zetten.

nota bene: de smart things app toont me wél de optie om de "uitschakelstand" / "Sleep after" stand installeren, en de motion detector op bv. "low" zetten. Die menu opties zijn uitgeschakeld op de tv zelf. Ik kan geen setting vinden om die toestemming terug te krijgen.

Kunnen jullie me helpen?

#theframe

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @SydneyJ, goedemiddag.

De Smart Tutor-app is niet beschikbaar voor je TV, deze kan je alleen op je telefoon installeren. Wel kan je een afspraak maken voor Hulp-op-Afstand voor de TV, mijn collega belt je dan terug en logt op afstand in op je TV.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Welkom op de Samsung Community en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

0 Likes
SydneyJ
Journeyman
Opties

Hey Martijn, dank. Ik moet die tutor app installeren op de tv zelf neem ik aan. Ga kijken of dat lukt. 

overigens zijn de menu opties nog steeds niet te selecteren maar reageert de tv weer op de input van beweging. Ik heb de stekker eruit gehaald. Ter info. 

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

De Smart Tutor-app is niet beschikbaar voor je TV, deze kan je alleen op je telefoon installeren. Wel kan je een afspraak maken voor Hulp-op-Afstand voor de TV, mijn collega belt je dan terug en logt op afstand in op je TV.

Groeten,

Martijn

0 Likes
SydneyJ
Journeyman
Opties

Hey Martijn, door een keer de stekker te verwijderen van de spanning lijkt het opgelost. Dank voor het meedenken.