Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wel verbinding geen internet - Samsung Tab Pro

(Onderwerp aangemaakt op: 27-12-2019 02:39 PM)
5837 Weergaven
Marjan2
Explorer
Opties

Onze Samsung Tab Pro (SM-T520), met Android versie 4.4.2., geeft aan dat 'Deze webpagina niet beschikbaar' is als we een site willen bezoeken. Ook Play Store doet het niet. Ik kan wel verbinding maken me de wifi van Ziggo. Heb onderstaande reeds geprobeerd;

- Hard reset tab

- Netwerkinstellingen opnieuw

- Gastnetwerk Ziggo aanmaken en daar op inloggen (maakt wel verbinding, maar geen internet)

- IP Flood detectie (Firewall instellingen) staat uit 

Ik denk zelf dat het aan de verouderde Tab Pro kan liggen, kan ook geen software updates meer doen. Echter de Tab Pro werkt nog goed en wil hem niet weg doen. Lijkt me dat hier een oplossing voor moet zijn? Is er meer over dit probleem bekend?

0 Likes
3 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Marjan2,

Heb je verschillende websites getest? En heb je ook al geprobeerd om een hotspot te maken met een mobiel toestel en de Tab hiermee te verbinden?

rsz-846676
0 Likes
Marjan2
Explorer
Opties

Mobiele hotspot lukt wel. Alleen WiFi verbinding maken lukt niet. Verschillende websites kan ik ook niet bereiken er door.

Ik heb destijds ziggo aangesloten en vanaf dat moment werkt het niet meer. Kan het zijn dat het WiFi te 'nIeuw' is voor deze verouderde tablet? Zo ja, kan dit opgelost worden?

@BruceH  schreef:

Hi @Marjan2,

Heb je verschillende websites getest? En heb je ook al geprobeerd om een hotspot te maken met een mobiel toestel en de Tab hiermee te verbinden?

0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Mogelijk heeft jouw router zowel 2,4ghz als 5 ghz aan staan, beide frequenties onder dezelfde netwerknaam. In dat geval kan dat voor problemen zorgen voor de tablet.

Indien dat het geval is heb je 2 opties:

- Van de 2,4 en de 5 ghz 1 frequentie uit te zetten

- Van 1 frequentie de netwerknaam wijzigen. Op die manier ziet de tablet 2 netwerken zodat er dan 1 geselecteerd kan worden.

Zelf heb ik geen Ziggo, maar wellicht is er iemand op diet forum of op het forum van Ziggo zelf die jou verder kan helpen.