Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Waar zijn mijn gedownloade afbeeldingen

(Onderwerp aangemaakt op: 13-10-2019 08:46 AM)
954 Weergaven
Saskya
Student
Opties

Ik heb met Google een aantal foto's opgezocht en door er lang op te drukken en te kiezen voor downloaden deze op mijn tablet (tab A) opgeslagen. Althans dat dacht ik want ik kreeg er wel een melding van, maar toen ik ze later probeerde terug te vinden waren ze nergens te bekennen. Niet in de galerij, niet in de downloadmap, niet bij google foto's of in Google drive....

Kan iemand mij vertellen waar ze zijn gebleven??

NB foto's die ik opsla vanuit andere apps komen wel gewoon in de galerij terecht.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Saskya,

De Google app heeft de download optie inderdaad uitgezet; ze komen niet in je galerij. Dit om illegale verspreiding van auteursrechtelijk beschermd materiaal tegen te gaan. Dat is natuurlijk lang niet niet de enige reden om een foto te downloaden, maar Google voelde zich genoodzaakt iets te doen. Ik raad je dus aan de afbeeldingen vanuit je internetbrowser te downloaden, gewoon via Google.nl.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Saskya,

De Google app heeft de download optie inderdaad uitgezet; ze komen niet in je galerij. Dit om illegale verspreiding van auteursrechtelijk beschermd materiaal tegen te gaan. Dat is natuurlijk lang niet niet de enige reden om een foto te downloaden, maar Google voelde zich genoodzaakt iets te doen. Ik raad je dus aan de afbeeldingen vanuit je internetbrowser te downloaden, gewoon via Google.nl.

kevin-sig
Saskya
Student
Opties

Ok duidelijk, dus het ligt niet aan mij. Wel gek dat je dan toch die optie krijgt. 

Dank voor je reactie!

0 Likes