Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Waar is Veilige Map gebleven op mijn nieuwe A8 2022?

(Onderwerp aangemaakt op: 17-10-2022 03:49 PM)
1181 Weergaven
Pedblu
First Poster
Opties
Ik ben mijn nieuwe Samsung A8 2022 aan het instellen maar kan met geen mogelijkheid de Veilige Map vinden.
Ik hoop niet dat deze verdwenen is?
0 Likes
Spring naar oplossing
11 Antwoorden
Pedblu
First Poster
Opties
Mijn vorige Samsung tablet was 200 Euro en die had het wel. Sterker... AL mijn eerdere tablets en mobieltjes in deze mid range hadden het. Denk dus dat Samsung meedoet aan de minder voor meer mode van tegenwoordig. Vind het dus super jammer maar vooral dom van mijzelf dat ik blind vertrouwde op mijn ervaringen met Samsung in het verleden.
Ga m dan maar terugsturen. Hij is twee dagen oud. Gelukkig 30 dagen retourgarantie.
Dank allen. Ik zie iig dat ik niet de enige ben die het ontbreken van deze (vooralsnog) basis features niet zag aankomen.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Pedblu, goedemorgen.

Het klopt inderdaad wat @Patrick zegt, deze opties zijn niet beschikbaar op al onze telefoons en tablets. Dit heeft te maken met bepaalde chips die niet gebruikt worden in deze serie. Wanneer je alsnog interesse hebt in een nieuwe tablet met de optie Veilige Map kan je kijken naar onze S-series 😇 Stuur mij anders een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0) dan heb ik misschien nog wel een andere optie voor je 😉

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200