op 21-08-2017 03:45 PM - laatst bewerkt op 21-03-2019 04:38 PM door RobertS
Hallo, ik wil voor een retour van een gekocht product een formulier invullen, het enige probleem is dat ik daadwerkelijk geen idee heb hoe ik het gedownloadde formulier ook daadwerkelijk in moet vullen.. Help!!
Opgelost! Ga naar oplossing.
21-08-2017 05:11 PM - bewerkt 21-08-2017 05:11 PM
Hoi Mike,
Is het formulier een PDF'je? Dan kun je bij het openen kiezen voor Schrijven op PDF. Je kunt dan met de S-Pen het formulier invullen alsof je een papieren formulier invult.
Meestal zijn zulk soort formulieren in PDF formaat, maar als dat in dit geval niet zo is, laat dan even weten welk formaat het wel is. .doc of misschien zelfs .jpg bijvoorbeeld.
Als je geen optie krijgt om te openen met Schrijven op PDF, open dan de Systeeminstellingen >> Apps >> Standaardapps >> Instellingen als standaard en verwijder de standaardinstellingen van je PDF reader. Om te voorkomen dat je dit elke keer moet doen, raad ik je aan om selectie voor standaardapps te zetten op vragen in het vorige scherm.
Laat je weten of het zo lukt?
op 21-08-2017 07:16 PM
Ook dat kan! Als je in Schrijven op PDF bovenaan kiest voor Tekst, kun je tekst typen met het toetsenbord.
21-08-2017 05:11 PM - bewerkt 21-08-2017 05:11 PM
Hoi Mike,
Is het formulier een PDF'je? Dan kun je bij het openen kiezen voor Schrijven op PDF. Je kunt dan met de S-Pen het formulier invullen alsof je een papieren formulier invult.
Meestal zijn zulk soort formulieren in PDF formaat, maar als dat in dit geval niet zo is, laat dan even weten welk formaat het wel is. .doc of misschien zelfs .jpg bijvoorbeeld.
Als je geen optie krijgt om te openen met Schrijven op PDF, open dan de Systeeminstellingen >> Apps >> Standaardapps >> Instellingen als standaard en verwijder de standaardinstellingen van je PDF reader. Om te voorkomen dat je dit elke keer moet doen, raad ik je aan om selectie voor standaardapps te zetten op vragen in het vorige scherm.
Laat je weten of het zo lukt?
op 21-08-2017 05:33 PM
op 21-08-2017 07:16 PM
op 21-08-2017 07:19 PM