Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

vip

(Onderwerp aangemaakt op: 16-02-2022 11:13 PM)
438 Weergaven
yves0722
Apprentice
Opties

al 3 dagen via de 

Members VIP Webshop

aan het proberen de Galaxy Tab S8 Ultra 5g  met 20% korting te bestellen lukt langs geen kanten wordt er moedeloos van gebeld krijg ik iemand aan de lijn stuurt een link  kom ik terug op die site maar 100 euro duurder  en deze werkt ook niet wat is me da   wilt ge iets kopen lukt het me niet al van maandag aan het proberen 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Mohammedd
Samsung Members Star ★★
Opties

De tab s8 ultra kan je helaas niet met 20% korting kopen. 
zoals in de mail staat benoemd "Als loyale Member ontvang jij exclusief voordeel van ons: tot 20% op de Galaxy S22 Ultra & tot 15% op de Tab S8 Series1."

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
Oplossing
Mohammedd
Samsung Members Star ★★
Opties

De tab s8 ultra kan je helaas niet met 20% korting kopen. 
zoals in de mail staat benoemd "Als loyale Member ontvang jij exclusief voordeel van ons: tot 20% op de Galaxy S22 Ultra & tot 15% op de Tab S8 Series1."

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @yves0722, goedemorgen,

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Is het nog gelukt om een mooie pre-order te plaatsen? 

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
yves0722
Apprentice
Opties

neen na code achter code gekregen te hebben en geen bestelling te kunnen hebben plaatsen ben ik naar de winkel in shoppingcenter gegaan en hem daar gekocht   heb nu ook de juiste weg gevolgd om mijn coverbook te bestellen (gratis) dit blijkt gelukt te zijn heb mail gekregen het enigste jammer is dat ongeveer 9 weken moet wachten op dit item    mvg Yves

yves0722
Apprentice
Opties

kan ik ergens zien of volgen ivm het gratis coverbook en klavier dat ik normaal zou besteld hebben zou iemand mij daar iets van kunnen laten weten aub 

0 Likes
yves0722
Apprentice
Opties

kan iemand me bevestigen of dat alles in orde is voor de juiste weg ivm het bestellen van de gratis bookcover en keybord voor de S8 ULTRA 5G die ik heb gekocht dikke maand geleden ,heb denk ik geen bevestegingsmail gekregen  mvg yves cleyman

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @yves0722, goedemiddag.

Nadat je je hebt geregistreerd via onze website ontvang je een deelnamebevestiging. Kijk ook even in je SPAM-box, wellicht is deze aan je aandacht ontsnapt. 
Stuur mij anders een privé berichtje met je e-mailadres, dan zoek ik de registratie op en kijk ik met je mee. 

Groeten,

Martijn

0 Likes
yves0722
Apprentice
Opties

niks in spam MartijnK   mijn mailadres is -   mvg 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @yves0722, goedemorgen.

Dankjewel voor je berichtje! Om je privacy te beschermen heb ik wel je e-mailadres aangepast.  Als het goed is heb je ook op 22 maart bericht gehad over de beoordeling van jouw aanvraag, heb je deze ook gezien?

Groeten,

Martijn

0 Likes