Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

USB-C PD via HUB

(Onderwerp aangemaakt op: 19-02-2024 09:02 PM)
380 Weergaven
Opties
Goedenavond allemaal,
Ik heb een vraag over de battery protection systeem van de Galaxy Tab s8+. 
Die gebruik ik samen met een USB-C HUB model nr. EEP5400USEGEU. 
De vraag is: als ik de Tablet oplaad batterij, instel tot 85% opladen, en ik laad het op via de HUB, wordt er dan gebruik gemaakt van de PD oftewel, de battery bypass functie? Ik probeer de battery bypass function te gebruiken, met andere apps die niet officieel worden ondersteund door de software, oa: met internet Explorer, Gmail, etc? 
Hopelijk ben ik duidelijk geweest! 
Alvast bedankt en een fijne rest van de dag! 
4 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Hallo, Voor zover ik weet werkt het alleen met games via de Game Booster. Wanneer u het opladen beperkt tot 85%, stopt de batterij tijdelijk met opladen totdat deze weer onder de 85% zakt.

Opties
Dus als ik het goed begrijpt, als ik beperkt tot 85% het stop met opladen? En krijgt de tablet stroom van de oplader zelfs? Dus dan wordt de functie Batterij bypass gebruikt? Klopt dat?
0 Likes
Oplossing
Neo001
Legend
Opties
Ik heb het niet goed uitgelegd. De bypass-functie werkt alleen bij games en niet bij andere apps zoals Gmail, Internet Explorer, etc. Wanneer de lading 85% bereikt, stopt het opladen tijdelijk, totdat het onder de 85% zakt (kortom er is continu opladen om de telefoon op peil te houden). 85%) en de apps gebruiken de accu van het apparaat en niet de gelijkstroom van uw HUB.
Opties
Duidelijk uitgelegd, nu begrijp ik het wel!
Bedankt en bless