Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Update beveiligingspatch

(Onderwerp aangemaakt op: 10-11-2019 04:10 PM)
340 Weergaven
Bert16
Student
Opties

Tablet Galaxy Tab a (10.1)

Ik heb nog steeds de beveiligingspatch niet binnen van september 2019. Is ook niet beschikbaar in Switch. Samsung gebeld en hoorde tot mijn verbijstering dat ik in een 3 maanden cyclus zit voor updates dus dat zal wel december worden.

2 jaar geleden deze tablet aangeschaft met simkaart voor een behoorlijke prijs omdat Android 7 update niet meer gegeven werd voor mijn vorige tablet omdat volgens Samsung contactcenter hij ouder was dan 3 jaar. 

Gevolg: Mijn werkgever heeft mij nu afgesloten voor de bedrijfs apps omdat mijn apparaat niet meer voldoet aan de beveiligingseisen. De septemberpatch is zeer belangrijk daar er 47 fouten hersteld moesten worden.

Dus mijn thuiswerken kan ik vergeten.

Uit ervaring met Samsung heb ik mijn samsung S7 smartphone al vervangen door een Nokia. Keurig de september patch binnen gevolgd door de oktoberpatch. Mijn vrouw heeft dezelfde ervaring met haar Lenovo tablet, ook uit ervaring wijs geworden.

Mijn volgende zal ook wel een Samsung tablet moeten worden omdat deze met simcard ook een telefoonfunctie heeft, maar ik begin mijn hart vast te houden over de verleende service.

Tags (1)
0 Likes
2 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Bert,

Vervelend dat je nu niet vanuit huis kan werken. Zoals het contactcenter heeft aangegeven, moet je inderdaad rekening houden met een cyclus van drie maanden. In combinatie met Samsung's eigen beveiligingssysteem, Samsung Knox, behoort je tablet ook met de vorige beveiligingspatches nog altijd tot de meest veilige tablets op de markt. Dat je werkgever daar niet naar kijkt, maar alleen op basis van de datum van de laatste patch je afsluit van hun apps is vervelend, maar daarvoor kan de cyclus niet worden aangepast.

kevin-sig
0 Likes
Bert16
Student
Opties

Bedankt voor uw antwoord. Het contactcenter van het bedrijf waarvoor ik werk houdt alleen rekening met de beveiligings patches. Er wordt geen rekening gehouden met de beveiligingen van de diverse merken tablets/telefoons. In uw geval de Samsung Knox. Om gebruik te kunnen maken van de bedrijfsapps moet toegang verleend worden voor een zeer beperkt aantal applicaties, waaronder het niveau van de beveiligingspatch. Op grond van de AVG is verdere toegangang verboden.  

Zoals ik al eerder aangegeven had, had ik nooit gekozen voor deze tablet als ik geweten had dat deze maar één keer in de drie maanden geüpdatet wordt. 

0 Likes