Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Sleep/awake tab 10.1 2019 sm-t510

(Onderwerp aangemaakt op: 10-11-2019 07:22 PM)
2425 Weergaven
Dumali
First Poster
Opties

Ik heb hiervoor de tab 10.1 2016 gehad. Als ik hiervan de hoes open/dicht deed ging t scherm automatisch aan/uit. Bij deze 2019 versie doet hij dit niet... moet ik hiervoor nog iets instellen??

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Klopt inderdaad, dit model heeft geen proximity sensor (nabijheidssensor) of hall sensor, hiermee kan de tablet een cover detecteren. Het is dus niet mogelijk met dit type tablet., ongeacht de cover.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Dumali,

Heb je een officiële hoes van Samsung? Zo ja, welke? 

rsz-846676
0 Likes
Dumali
First Poster
Opties

Nu niet maar voor ik deze haal wil ik dat wel graag zeker weten. De verkoper van mijn huidige hoes zegt nl dat dit niet werkt op dit tablet

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Klopt inderdaad, dit model heeft geen proximity sensor (nabijheidssensor) of hall sensor, hiermee kan de tablet een cover detecteren. Het is dus niet mogelijk met dit type tablet., ongeacht de cover.

rsz-846676
0 Likes
Dumali
First Poster
Opties

Oke jammer dat de oude dit wel had en de nieuwe niet...  ik was er niet vanuit gegaan dat ze weer terug naar minder zouden gaan dus er niet op gelet

0 Likes
apollo008
Navigator
Opties
bedankt bruceh om de info van mijn link te bevestigen.
Het is idd spijtig dat samsung bij een nieuwere tablet deze opties die zo vanzelfsprekend zijn gewoon weglaten. Het blijft een goede en toch snelle tablet voor deze prijs dus Dumali ik hoop dat je toch kan genieten van je tablet. Met de scherm timeout kan je dit enigzins opvangen als je de tijd kort zet. Niet te kort want om 1 of andere reden ging mijn tablet dan na 5 seconden al in standby. Moeilijk om dan bijv pincode in te geven...
0 Likes