Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Toetsenbord

(Onderwerp aangemaakt op: 10-12-2021 08:55 PM)
1854 Weergaven
Ebbel
Journeyman
Opties

Ik heb geen paperclip meer als ik een foto wil plaatsen bv in een facebook groep. En kan geen AR Emoji of Avatar  meer plaatsen dan zegt kan geen Samsung toetsenbord op facebook plaatsen uuuhh heb nooit anders gedaan, en krijg steeds automatisch invullen? 

Ikheb een Samsung S6 lite 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ebbel
Journeyman
Opties
Yep het is gelukt ,en het probleem is niet opgelost het ligt idd aan de facebook app en zij doen daar niets aan grrrrr dank je wel voor het berichtje fijne dag nog
Lieve groet Ellie

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi 👋🏻

Dat klinkt als een probleem met Facebook; waarschijnlijk is er aan hun kant iets stuk waardoor het niet langer mogelijk is media te gebruiken.

Je kunt proberen de app te verwijderen en opnieuw te installeren.

kevin-sig
Ebbel
Journeyman
Opties
Oke dank je wel heb al een tijd problemen met Facebook mij. Scherm is te klein aan beide kanten grijs heb al tig keren Facebook ingeschakeld NIETS DOEN ZE ! Ik doe veel met Facebook voor mijn hobby's anders had ik m allang eraf gegooid er hebben al een paar mensen naar gekeken maar niet kunnen vinden en al tig keren eraf gedaan opnieuw opgestart. Via anders web brouwers Chome Firefox zoooo jammer ik ben 65 jaar dus snap ook soms iets niet🙃 uuhh dat mag ook vind ik ...ga nog één keer de app eraf en opnieuw installeren
Word vervolgd 😘
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Ebbel, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Owjee, dat is inderdaad niet heel handig. Wanneer het opnieuw instellen van de app nog steeds geen oplossing biedt, hebben we ook de mogelijkheid voor Hulp op Afstand. Kijk hier voor meer informatie: Hulp op Afstand

Mijn collega belt je dan terug en kan op afstand inloggen op je tablet en de instellingen nakijken.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Ebbel
Journeyman
Opties
Jazeker en denk dat ik dat echt ga doen een andere oplossing is er niet ..
Ebbel
Journeyman
Opties
Ik heb geen idee hoe ik hulp op afstand moet doen🤦‍♀️ en zijn hier kosten aam verbonden?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Ebbel, goedemorgen.

Is het je inmiddels wel gelukt om een afspraak te maken voor Hulp op Afstand? Hier zijn verder geen kosten aan verbonden 😉 

Lukt het niet om een afspraak te maken, stuur mij dan een privé berichtje.

Groeten.

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
Ebbel
Journeyman
Opties
Yep het is gelukt ,en het probleem is niet opgelost het ligt idd aan de facebook app en zij doen daar niets aan grrrrr dank je wel voor het berichtje fijne dag nog
Lieve groet Ellie