op 31-01-2023 03:05 PM
Ik kocht net beide aan nieuw van Samsung.
Taal ingesteld op Nederlands (BE) en Azerty en alles op standaard gezet bij instellingen toetsenbord.
Ik kan echter nog steeds niet mijn azerty toetsenbord gebruiken:
- letters als querty als je typt
- symbolen en leestekens op foute plaats (vb. onder 8 kan ik ! niet typen maar staat *)
- toetenbord op scherm komt dus niet overeen met aangekoppeld toetsenbord ! (zie foto)
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 16-01-2024 09:17 AM
Hi @jackmax, bedankt voor jouw bericht! Het Euroteken zit bij een Azerty toetsenbord op de E. Mocht het niet lukken, kan je ALT + 0128 gebruiken.
Groetjes,
Daphne
op 01-02-2023 11:24 AM
Kan je een schermafdruk maken van de instellingen van het Toetsenbord en de taal? Dan kijken we met je mee.
Wij hebben ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken, zo kunnen mijn collega's nagaan of dit opgelost kan worden, Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp-op-Afstand-sessie dan belt één van mijn collega's je terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Groeten,
Martijn
05-02-2023 12:15 PM - bewerkt 05-02-2023 12:18 PM
dag, ik kan dit nog niet proberen maar blijkbaar heeft iemand in canada , op de engelse community, zelfde probleem alleen dan frans - engels ttz azerty klavier maar scherm onjuist klavier
Hieronder de link waar hij dan beide talen engels en frans had ingesteld om zo toch correct azerty klavier toetsen te krijgen.
Het is dus iets anders maar misshien lukt hetzelfde principe met nederlands en engels?
op 06-02-2023 10:58 AM
Probeer toch maar even een afspraak te maken voor een hulp op afstand sessie 🤓 Houd je ons op de hoogte?
op 06-02-2023 06:42 PM
dag martijn, mijn antwoord was bedoeld als hulp.
Ik heb de s8 met klavier nog niet anders zou ik het zelf proberen om te helpen
op 29-12-2023 09:12 AM
Heb je dit kunnen oplossen? Ik heb hetzelfde probleem. Erg frustrerend wel voor toch wel een prijzige aankoop. 😞
op 04-01-2024 02:15 PM
Goedemiddag @kikigoossens,
Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU.
Groetjes,
Sylvia
op 14-01-2024 11:11 PM
op 16-01-2024 09:17 AM
Hi @jackmax, bedankt voor jouw bericht! Het Euroteken zit bij een Azerty toetsenbord op de E. Mocht het niet lukken, kan je ALT + 0128 gebruiken.
Groetjes,
Daphne