Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tablet

(Onderwerp aangemaakt op: 13-11-2023 03:24 PM)
663 Weergaven
TJCM
Student
Opties

Ik wil graag het scherm van mijn Samsung Galaxy Tab S9 FE weergeven op een extra (computer) scherm.
Ik heb daartoe een hub/dockingstation aangeschaft maar krijg het niet voor elkaar. De muis en het toetsenbord werken prima maar het scherm niet. Wat doe ik niet goed?

0 Likes
30 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @TJCM, goedemiddag.

Maak je hiervoor gebruik van een originele Samsung Dex kabel? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
TJCM
Student
Opties
Nee, ik weet niet precies wat je bedoeld met een originele Samsung Dex kabel. Ik heb alleen usb c kabel die ik ook voor opladen gebruik.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Met een Samsung Dex kabel kan je de tablet aansluiten op een monitor of TV om deze te gebruiken als monitor. 

Groeten,

Martijn

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Kijk hier voor meer informatie over Samsung Dex: https://bit.ly/2xVVaL6

Groeten,

Martijn

0 Likes
TJCM
Student
Opties
Bericht gelezen ik kan dus met die Samsung Dex kabel mijn tablet weergeven op een losse monitor. Ik heb echter een dockingstation gekocht omdat de tablet alleen maar een usb c uitgang heeft en ik wil ook graag nog een usb A aansluiten om een muis en een volwaardig toetsenbord te kunnen gebruiken. Hoe krijg ik dat voor elkaar?
0 Likes
TJCM
Student
Opties
Groet Theo
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Je kan de tablet ook verbinden met een bluetooth muis en toetsenbord om deze te bedienen. De werking van een docking station kunnen wij niet garanderen bij een tablet.

Groeten,

Martijn

0 Likes
TJCM
Student
Opties
Super bedankt voor de adviezen. Wanneer ik het samenvat: de tablet met een Samsung Dex kabel verbinden voor weergave op de monitor en een bluetooth toetsenbord en muis gebruiken voor de bewerking van de apps op de tablet.
Groetjes
Theo
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ja, dat klopt inderdaad 😁 Ook zijn er mogelijkheden om Dex draadloos weer te geven op een monitor of TV, deze dient dan wel ook met hetzelfde netwerk verbonden te zijn. 

Groeten,

Martijn

0 Likes