Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tablet SM-T585 kan niet naar fabrieksinstellingen

(Onderwerp aangemaakt op: 07-03-2019 02:16 PM)
940 Weergaven
dupower
First Poster
Opties

Help!

Mijn zoon heeft aan mijn tablet gezeten en een wachtwoord ingesteld en is het zelf vergeten. Ik kon dus helemaal niets meer. Een goede gebuur heeft het toesten via een harde reset teruggebracht naar fabrieksinstellingen. Helaas moet ik nog steeds mijn Google ID en verificatie invoeren. Deze gegevens heb ik niet meer. Dat uit noodzaak mijn gegevens op het toestel zullen verdwijnen heb ik vrede mee. Als ik hem maar weer kan gebruiken. Wanneer via power + vol up + home naar de Android Recovery ga, kan ik kiezen voor Wipe Data/Factory Reset. Onderaan staat dan volgende melding 'If your phone is reset, you may need to enter the Google account information (email address and password) associated with this phone to be able to use it again.'

Dat is dus ook wat ik ervaar. Na een factory reset worden mijn google gegevens toch weer terug gevraagd...

Hoe kan ik dit zelf oplossen?

0 Likes
2 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @dupower,

Ai, dat is niet best. Als je het Google-account niet meer weet, dan zit er niks anders op dan langs een van de servicepunten te gaan met je aankoop- en identiteitsbewijs om de vergrendeling er door een servicemedewerker af te laten halen. Dit is een anti-diefstalbeveiliging, dus zelf is er helaas niets meer aan te doen. Het zou natuurlijk een te zwakke anti-diefstalbeveiliging zijn als je hem zelf kunt omzeilen.

Hier vind je de mogelijkheden: https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Waar-kan-ik-terecht-voor-reparatie-van-mijn-Sa...

kevin-sig
0 Likes
dupower
First Poster
Opties
Hoi KevinW,

Bedankt voor je eerlijke en snelle reactie!

Heb je enig idee tegen welke kosten ik aankijk hiervoor. Mijn tablet valt nog net binnen de garantieperiode van twee jaar.

Alvast bedankt!
0 Likes