Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

tablet retour

(Onderwerp aangemaakt op: 11-02-2021 08:45 AM)
975 Weergaven
mw47
Explorer
Opties

Goedemorgen,  vorige week woensdag heb ik een tablet (die ik in januari gekocht had, maar die niet beviel) retour gestuurd. Maar op de een of andere manier lijkt er van alles mis te gaan. Ik heb de tablet keurig en veilig verpakt, en de verzendlabel die ik toegestuurd had gekregen, erop geplakt. Ingeleverd bij een postnl punt, en klaar, dacht ik. Maar....het 3s nummer dat op het verzendlabel staat, geeft aan dat het pakket ergens in een sorteercentrum ligt, maar vertraging heeft.  Door de sneeuw, zegt postnl, maar ik had dit pakket al verzonden voor de sneeuw kwam. En vervolgens viel het mij op dat op het verzendbewijs een totaal andere 3s code staat dan het 3s nummer op het verzendlabel. Navraag leert mij dat een ijverige postnl medewerker een nieuw verzendlabel erop geplakt heeft. Deze 3s code geeft aan dat het pakket afgelopen maandag al afgeleverd is bij samsung. De 3s code die op het verzendlabel staat, geeft nog steeds aan dat hij ergens in een sorteercentrum ligt. En nu? Word de retour wel goed verwerkt bij samsung als er een andere 3s code op zit? Ik weet niet of de andere 3s code op de originele is geplakt, of ernaast. En Ik hoefde volgens de retouruinstructies niks toe te voegen in de verpakking, enkel een verzendlabel erop te plakken. niemand weet nu waar de tablet is....en ik vraag me af of ik ooit mijn aankoopbedrag nog ga terugzien. Iemand enig idee?

Tags (2)
0 Likes
10 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je een retournummer of iets van een id gekregen dan kan ik het laten nakijken.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
mw47
Explorer
Opties
ja hoor, een 3s code. de 3s code op het verzendlabel is 3STLFM600008106 en 3STLFM600008075. Maar de 3s code die postnl erbij geplakt heeft is 3SLFVZ825217226 en 3SLFVZ315969703. (tablet en hoesje. Volgens de laatste 3scodes, die postnl erop geplakt heeft, zouden ze al zijn aangekomen.
0 Likes
mw47
Explorer
Opties
volgens de 3s code die op het verzendlabel staat, zijn ze beide nog onderweg...
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Wat is het orderid? Je hebt als goed is een mail gekregen dat de tablet retour ging. Staat daar een code bij? Geen 3s codes.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
mw47
Explorer
Opties
klopt, retour id is 6729013329 en 6728951049
0 Likes
mw47
Explorer
Opties
ok, dus ik stuur m'n tablet en hoes retour. een overwerkt postnl medewerker plakt er, ondanks dat er een knoeperd van een verzendlabel op zit, gezellig nog een label op. in de sorteer extra scannen ze ook het postnl label iov die van samsung. nu is mijn retour volgens de samsung label nog steeds onderweg, maaar volgens het postnl label is de tab al lang aangekomen. maar niemand weet waar de tab is, en ik kan fluiten naar m'n geld, want ja, de tab is niet retour (wat hij wel is, maar dan onder een ander track nummer) en zowel postnl als samsung doet niks...
0 Likes
BruceH
MegaStar
Opties

Hi @mw47,

Heb je inmiddels meer duidelijkheid? Zo niet, stuur mij even een privebericht, dan help ik je graag op weg 👍

rsz-846676
0 Likes
miketuin
First Poster
Opties

Hoi BruceH, ik heb precies zelfde geval als margreetwegter7 zoals hierboven...bij aanmelden van retour bleek de retourlabel niet meer geldig. (ondanks dezelfde dag pakket verstuurd als label ontvangen - 10 januari) de postnl meneer heeft toen nieuwe T&T code aangemaakt, pakket is volgens nieuwe T&T code aangekomen op 11 januari, maar nu is het stil en ik weet niet wat de status is..kan je mij geruststellen.?

0 Likes
BruceH
MegaStar
Opties

Hi @miketuin!

Kun je mij via een privebericht het ordernummer sturen? Dan blijft het overzichtelijk en help ik je daar graag verder 😉

rsz-846676
0 Likes