Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen met reset tab a6

(Onderwerp aangemaakt op: 09-02-2021 10:37 PM)
763 Weergaven
YvesTh
First Poster
Opties

Hallo

ik heb een tab a6 deze is van mijn broer maar hij geraakt er niet meer in.
Zijn ex had er een poncode op gezet ik heb geprobeerd een factory reset te doen.
Maar dan vraagt ie nog altijd naar een wachtwoord.
Als ik de optie email account gebruik dan krijg ik ofwel de melding "er is een fout opgetreden, probeer opnieuw" ofwel "login met een eigenaar account"
De laatste melding krijg ik zelfs als ik met het gelinkte account probeer in te loggen.

weet er iemand hoe ik hier verder mee kan?

bedankt alvast

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @YvesTh,

Misschien een rare vraag, maar kan je broer die ex niet vragen om de pincode? Als die zo dicht in de buurt kan komen om de tablet in te stellen, dan zou die hem ook kunnen ontgrendelen.

Althans, dat hoop ik, want dat wachtwoord van het Samsungaccount is er als anti-diefstalbeveiliging, en komt ook terug als je op een andere manier gaat proberen om het toestel te resetten. Als het met dat wachtwoord niet lukt, dan gaat het niet lukken.

Het enige andere alternatief is dan om hem op te sturen ter reparatie, mét kopie van je aankoopbewijs en identiteitsbewijs (waar gegevens als BSN op weggelakt zijn, tip: gebruik de app KopieID van de overheid). Flink omslachtig dus, maar dat alles om te voorkomen dat diefstal in de hand wordt gewerkt. Anders zou iedereen die een telefoon of tablet "vindt" deze kunnen opsturen ter reparatie en hem eigen maken of doorverkopen.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @YvesTh,

Misschien een rare vraag, maar kan je broer die ex niet vragen om de pincode? Als die zo dicht in de buurt kan komen om de tablet in te stellen, dan zou die hem ook kunnen ontgrendelen.

Althans, dat hoop ik, want dat wachtwoord van het Samsungaccount is er als anti-diefstalbeveiliging, en komt ook terug als je op een andere manier gaat proberen om het toestel te resetten. Als het met dat wachtwoord niet lukt, dan gaat het niet lukken.

Het enige andere alternatief is dan om hem op te sturen ter reparatie, mét kopie van je aankoopbewijs en identiteitsbewijs (waar gegevens als BSN op weggelakt zijn, tip: gebruik de app KopieID van de overheid). Flink omslachtig dus, maar dat alles om te voorkomen dat diefstal in de hand wordt gewerkt. Anders zou iedereen die een telefoon of tablet "vindt" deze kunnen opsturen ter reparatie en hem eigen maken of doorverkopen.

kevin-sig