Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Tab s8+ weer laad problemen

(Onderwerp aangemaakt op: 20-01-2023 11:01 AM)
437 Weergaven
123jarno
Voyager
Opties
Beste forum dit is nu tweede keer dat ik de zelfde tablet dezelfde problemen heeft 

Dit ging overigens goed voor 1,5 maand en nu valt snelopladen steeds naar normaal opladen heb overigens ook geprobeert on ander lader en andere kabel nog steeds zelfde resultaat 

Zeer jammer dat dit zo moet want de tab s8+ is niet de goedkoopste 

En ja hij is all eens eerder opgestuurd voor zelfde probleem zou toch graag een vervangende unit willen hebben want ben beetje zat om keer op keer reparatie te doen 
Tags (1)
0 Likes
18 Antwoorden
tp_
Apprentice
Opties
Ik zou zeggen probeer het met een snoertje van iemand anders en probeer dat snoertje ook even op je telefoon soms ligt het ook aan het stopcontact
0 Likes
123jarno
Voyager
Opties
Kabel is samsung originele kabel heb met andere lader geprobeert en op de telefoon werkte gewoon maar behoren en tablet is Rond 40%
0 Likes
123jarno
Voyager
Opties
Heb all meerdere dingen geprobeert zelfde resultaat op tablet telefoon is gewoon ok
0 Likes
tp_
Apprentice
Opties
Ow dat is wel vervelend weet je zeker dat hij het wel kan en waarom wil je **bleep** snel laden daarnaast wordt de baterij ook ouder maar na 3 maanden is wel snel mischien kan je kijken of je hem aan samsung kan geven of hem even helemaal opnieuw opstarten mijn telefoon laat ook niet altijd snel op ligt er ook aan volgens mij of joj bijna leeg is of half vol. Maar als ik jou was zou ik je er niet aan ergeren behalve als hij heel snel leegloopt natuurlijk mischien weet samsung helpsurvice het? Of google succes zeg ik
0 Likes
tp_
Apprentice
Opties
Mischien een keer aan zetten dat hij tot max 85% kan laden dan kan hij mischien wel snel laden
0 Likes
123jarno
Voyager
Opties
Ga samsung contacteren of dit probleem
0 Likes
tp_
Apprentice
Opties
Vaker voorkomt?
0 Likes
123jarno
Voyager
Opties
Ja 2 keer all
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dan raad ik je toch aan om het toestel weer terug te sturen voor reparatie als hun het niet goed hebben opgelost.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick