Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Tab S6 keybord cover werkt niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 15-07-2021 12:02 PM)
1336 Weergaven
Johneken
First Poster
Opties

Ik heb een tablet "galaxy tab S6" sinds kort werkt het toetsenbord niet meer dit is plots gekomen. Heb al geprobeerd met een reset van de tablet meer dit heeft niets uitgedaan, kan eer iemand helpen ? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Johneken,

Goed dat je de contactpunten al hebt gereinigd. Als de tablet up-to-date is, dan kun je het beste met de Keyboard Cover langs een servicepunt van ons gaan of gebruik maken van de Ophaalservice: https://bit.ly/3eNVdye

Kom je er zo uit? 👍

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties

Weet je zeker dat de keyboard cover wel goed contact maakt met de tablet? Mogelijk is dat het probleem. 

Johneken
First Poster
Opties

ik heb alles gecontroleerd en de contactpuntjes nog eens goed gereinigd maar zonder resultaat 

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Johneken,

Goed dat je de contactpunten al hebt gereinigd. Als de tablet up-to-date is, dan kun je het beste met de Keyboard Cover langs een servicepunt van ons gaan of gebruik maken van de Ophaalservice: https://bit.ly/3eNVdye

Kom je er zo uit? 👍

rsz-846676
0 Likes
Johneken
First Poster
Opties

De tablet is sinds vandaag binnen in het service center, de contactpunten moeten vervangen worden hebben ze daar gezegd 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, top! Dan ga ik er vanuit dat je hem snel weer gerepareerd kunt ophalen.

Laat je weten hoe het is afgelopen? 😉

rsz-846676
0 Likes
Johneken
First Poster
Opties

Ik ben de tablet vandaag gaan ophalen in het servicecenter in docx Brussel, was verrast, nieuw scherm nieuw moederbord nieuwe contactpunten en nieuwe batterij, dus bijna nieuwe tablet zeker. En het belangrijkste"alles werkt perfect". Bedankt samsung!!

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kijk eens aan, top! Nog veel plezier met jouw Tab S6 😁

rsz-846676
0 Likes