Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Tab A 8.0 lte 2019: Apps verplaatsen naar naar SD kaart lukt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 13-09-2019 04:12 AM)
5731 Weergaven
JuJo
First Poster
Opties

Net een gave tab A 8.0 lte 2019 aangeschaft met een extra 256gb sd kaart.

Het lukt mij niet om apps naar de sd kaart te verplaatsen, ook niet na formatteren.  De gebruikelijke verplaats button wordt niet zichtbaar in de opslag informatie van alle apps. Handmatig verplaatsen van bestanden lukt wel en documenten, foto's,  video's,  etc. worden er netjes automatisch opfeslagen. Wie herkent dit probleem van de nieuwste tab A 8.0 en heeft wellicht een oplossing?

Jurjen

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ritzen
Explorer
Opties

Hallo,  als je naar instellingen gaat tik je op apps, ga naar de app die je wil verplaatsen en tik hier op dan zie je opslag staan, daar staat dan interne opslag, tik hierop en dan kun je zien of hij is te verplaatsen er staat dan bij opslag verplaatsen, als dit er niet bij staat gaat het dus niet,

De meeste apps zíjn niet te verplaatsen, en denk er aan als de app een update krijgt moet je hem opnieuw verplaatsen want hij staat na de update weer intern opgeslagen. 

Groetjes ton 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Sinds de nieuwe android versies werkt dit volgens mij niet meer voor alle apps. Volgens mij kun je bepaalde apps wel verplaatsen maar de meeste niet meer. Omdat via sd kaart altijd trager is dan het geheugen intern.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Oplossing
Ritzen
Explorer
Opties

Hallo,  als je naar instellingen gaat tik je op apps, ga naar de app die je wil verplaatsen en tik hier op dan zie je opslag staan, daar staat dan interne opslag, tik hierop en dan kun je zien of hij is te verplaatsen er staat dan bij opslag verplaatsen, als dit er niet bij staat gaat het dus niet,

De meeste apps zíjn niet te verplaatsen, en denk er aan als de app een update krijgt moet je hem opnieuw verplaatsen want hij staat na de update weer intern opgeslagen. 

Groetjes ton