op 23-08-2023 01:35 PM
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 17-10-2023 01:32 PM
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Wat is het serienummer van je tablet? Ik zal je gegevens doorzetten naar de juiste afdeling. Mijn collega's zullen vervolgens je tablet op basis van het serienummer gaan koppelen aan het Studio100-pakket.
Zodra ik een bevestiging heb gehad dat dit verwerkt is stuur ik je ook een berichtje, om het pakket vervolgens te ontvangen dien je de tablet wel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.
Groeten,
Martijn
op 11-10-2023 09:55 AM
op 11-10-2023 10:08 AM
op 17-10-2023 01:32 PM
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Wat is het serienummer van je tablet? Ik zal je gegevens doorzetten naar de juiste afdeling. Mijn collega's zullen vervolgens je tablet op basis van het serienummer gaan koppelen aan het Studio100-pakket.
Zodra ik een bevestiging heb gehad dat dit verwerkt is stuur ik je ook een berichtje, om het pakket vervolgens te ontvangen dien je de tablet wel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.
Groeten,
Martijn
op 28-11-2023 08:46 PM
op 30-11-2023 08:19 AM
Hi @Annl5, goedemorgen.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder. Wat is het serienummer van jouw tablet? Ik zal deze gegevens doorzetten naar de juiste afdeling. Mijn collega's zullen vervolgens het Studio100-pakket gaan koppelen aan het serienummer van de tablet en wanneer dit gebeurt is, zal de tablet wel gereset moeten worden om dit pakket te ontvangen.
Zodra ik een bevestiging heb gehad dat dit verwerkt is, zal ik je ook een berichtje sturen.
Groeten,
Martijn
op 30-11-2023 09:42 PM
op 04-12-2023 05:27 PM
op 05-12-2023 07:22 AM
Hoi @EviSegers, goedemorgen.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt 😇 Wat is het serienummer van jouw tablet? Mijn collega's zullen vervolgens je tablet op basis van het serienummer gaan koppelen aan het Studio100-pakket. Zodra ik een bevestiging heb gehad dat dit verwerkt is stuur ik je ook een berichtje, om het pakket vervolgens te ontvangen dien je de tablet wel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.
Groeten,
Martijn
op 05-12-2023 03:11 PM
Hoi @Annl5, goedemiddag.
Ik heb een terugkoppeling gehad van mijn collega's en het Studio 100 content pakket is nu aan het serienummer gekoppeld. Wanneer je de tablet terugzet naar de fabrieksinstellingen zal ook het Studio 100 pakket beschikbaar zijn.
Veel plezier met de tablet en heb je vragen of hulp nodig stuur ons gerust een berichtje 😉
Groeten,
Martijn