Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Studio 100 tablet

(Onderwerp aangemaakt op: 23-08-2023 01:35 PM)
413 Weergaven
inessa91
Journeyman
Opties
Ik kocht de studio 100 tablet, de beloofde apps en filmpjes staan er jammer genoeg niet op. Wie kan me helpen aub? 
(Fabrieksinstellingen en aan en uit zetten deed ik al)

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Wat is het serienummer van je tablet? Ik zal je gegevens doorzetten naar de juiste afdeling. Mijn collega's zullen vervolgens je tablet op basis van het serienummer gaan koppelen aan het Studio100-pakket. 

Zodra ik een bevestiging heb gehad dat dit verwerkt is stuur ik je ook een berichtje, om het pakket vervolgens te ontvangen dien je de tablet wel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.

Groeten,
Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
24 Antwoorden
BjornJune
First Poster
Opties
Wij hebben gelijkaardig probleem. Voorlopig nog geen oplossing gekregen van samsung zelf.
0 Likes
inessa91
Journeyman
Opties
Je kan DaphneG in privé bericht sturen via dit forum, zij loste het op voor ons.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Wat is het serienummer van je tablet? Ik zal je gegevens doorzetten naar de juiste afdeling. Mijn collega's zullen vervolgens je tablet op basis van het serienummer gaan koppelen aan het Studio100-pakket. 

Zodra ik een bevestiging heb gehad dat dit verwerkt is stuur ik je ook een berichtje, om het pakket vervolgens te ontvangen dien je de tablet wel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.

Groeten,
Martijn

0 Likes
Annl5
First Poster
Opties
Ik heb hetzelfde probleem. Ook een tablet A7 Lite gekocht met studio 100 pakket en het staat er niet op. Al 3 keer terug naar fabrieksinstellingen gezet.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Annl5, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder. Wat is het serienummer van jouw tablet? Ik zal deze gegevens doorzetten naar de juiste afdeling. Mijn collega's zullen vervolgens het Studio100-pakket gaan koppelen aan het serienummer van de tablet en wanneer dit gebeurt is, zal de tablet wel gereset moeten worden om dit pakket te ontvangen.

Zodra ik een bevestiging heb gehad dat dit verwerkt is, zal ik je ook een berichtje sturen.

Groeten,
Martijn

0 Likes
Annl5
First Poster
Opties
Het serienummer van de tablet is R9PW401HY8K
0 Likes
EviSegers
First Poster
Opties
Hier ook net hetzelfde probleem en al 3 keer naar fabrieksinstellingen gereset. Ook reeds 4 keer met helpdesk van Samsung contact opgenomen maar krijg geen opposing!
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @EviSegers, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt 😇 Wat is het serienummer van jouw tablet? Mijn collega's zullen vervolgens je tablet op basis van het serienummer gaan koppelen aan het Studio100-pakket. Zodra ik een bevestiging heb gehad dat dit verwerkt is stuur ik je ook een berichtje, om het pakket vervolgens te ontvangen dien je de tablet wel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.

Groeten,
Martijn

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Annl5, goedemiddag.

Ik heb een terugkoppeling gehad van mijn collega's en het Studio 100 content pakket is nu aan het serienummer gekoppeld. Wanneer je de tablet terugzet naar de fabrieksinstellingen zal ook het Studio 100 pakket beschikbaar zijn.

Veel plezier met de tablet en heb je vragen of hulp nodig stuur ons gerust een berichtje 😉

Groeten,
Martijn

0 Likes