Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Studio 100 bundle

(Onderwerp aangemaakt op: 18-07-2024 03:39 PM)
469 Weergaven
Members_OKG1aBh
First Poster
Opties

Hallo

Zojuist de galaxy tab 9 binnen gekregen. Helaas staat de studio 100 bundel hier niet op. Ik heb de tablet al naar fabrieksinstellingen gezet en geprobeerd de app te downloaden zonder resultaat. 

Hoe dit op te lossen? 

Groetjes jaleesa

0 Likes
Musher
First Poster
Opties

Hallo ik had u al een privébericht gestuurd maar helaas geen reactie ontvangen dus bij deze stuur ik het serienummer maar op deze manier misschien ga ik t ooit nog op de tablet krijgen. XXXXXXXX

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Musher,

Ik heb het net doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Zodra ik de bevestiging heb ontvangen contacteer ik je weer.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Musher,

Ik heb net de bevestiging ontvangen dat Studio 100 is toegevoegd aan jouw tablet, Om dit te ontvangen ga naar https://bit.ly/3MvrAEp en klik vervolgens op 'Eerste inschrijving'. Als hierdoor de studio 100-inhoud niet is toegevoegd, moeten kan je een fabrieksreset uitvoeren (na het maken van een back-up). Laat weten of het lukt. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Musher
First Poster
Opties

Als ik op de link klik kom ik bij de knox portal maar dat werkt niet dan gaat die met Bluetooth verbinden en erna komt de melding uw tablet is niet geconfigureerd voor knox cloud service dus het werkt helaas nog steeds niet

0 Likes
LisZon
Explorer
Opties

Ik heb een privébericht gestuurd, maar geen reactie ontvangen. Kan dit geregeld worden?

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Musher,

Lukt het misschien wel als je het in een andere browser laat openen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @LisZon,

Bedankt voor jouw bericht en gegevens. Ik heb het doorgestuurd naar de betreffende afdeling, wanneer ik de bevestiging heb ontvangen neem ik weer contact met je op.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
LisZon
Explorer
Opties

Goedendag, 

Weet u al meer? Wij gaan met vakantie en willen het graag voor de tijd geregeld hebben.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo LisZon,

Voor de zekerheid heb ik een herinnering gestuurd naar de betreffende afdeling. Ik ga hier morgen ook voor je achterna.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo LisZon,

De betreffende afdeling heeft bevestigd dat ze zijn toegevoegd aan jouw tablets. Om dit te ontvangen ga naar https://bit.ly/3MvrAEp en klik vervolgens op 'Eerste inschrijving'. Als hierdoor de studio 100-inhoud niet is toegevoegd, moeten kan je een fabrieksreset uitvoeren (na het maken van een back-up). Laat weten of het lukt. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes