Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung tablet a8

(Onderwerp aangemaakt op: 03-02-2024 10:16 AM)
480 Weergaven
silly58
First Poster
Opties
Jammer dat samsung zo laks omgaat met de promotie producten naar haar klanten toe.
Bij mijn toestel S23 zat te promotie een galaxy a8 tablet.
Op 29 november is mijn registratie door Samsung goedgekeurd , na 8 weken maar eens een appje gestuurd waar de tablet bleef, als antwoord kreeg ik, wij streven ernaar binnen 7 weken de galaxy Tab a8 naar u op te sturen. 
Inmiddels ben ik 2 appjes , 1 mail die niet is beantwoord , na 9 weken heb ik nog steeds geen bericht ontvangen wanneer ik de galaxy tab A8 in ontvangst kan nemen.
Slechte zaak, wel producten promoten maar van de uitvoering is slecht.
We gaan nu week 10 in!

0 Likes
6 Antwoorden
Herfststorm
Navigator
Opties
https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/V877PMH6C7C3S/track

Hier kun je zien wat de status van het artikel is. En ook de mailtjes die erover gestuurd zijn.
0 Likes
silly58
First Poster
Opties
Een kort door de bocht antwoord, dit antwoord heb ik al 2x van jullie ontvangen.
Hier kan ik niks mee!
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @silly58,

Bedankt voor jouw bericht. Kan je mij voorzien van jouw registratienummer? Dan controleer ik de status en contact e.v. iemand van de betreffende afdeling als het lijkt vast te lopen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
silly58
First Poster
Opties
Hallo Ajay,

Hierbij mijn registratienr NLD11343405KRGH, mijn status kan ik je ook zo doorgeven, die staat steeds op: jouw aanvraag is goedgekeurd en levering wordt klaar gemaakt.
Zo'n groot bedrijf die zijn afspraken slecht nakomt.
Morgen wordt het 10 weken en nog steeds niets ontvangen.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de gegevens silly58,

Ik heb voor de betreffende afdeling een ticket ingeschoten met referentie PROM-4180. Zo snel mogelijk wordt er contact met jou opgenomen. Bedankt voor jouw geduld.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
silly58
First Poster
Opties
Dankjewel voor de moeite.
0 Likes