Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

samsung tab s9 FE plus naar extern beeld

(Onderwerp aangemaakt op: 12-12-2023 03:49 PM)
1805 Weergaven
richard2023
Apprentice
Opties
Iedereen geeft me een ander antwoord ook de klantcontact mogelijkheden van samsung geven allen een ander antwoord.

Mijn vraag is kan de samsung s9 FE plus met een usbc naar hdmi hub verbonden worden met de tv , er is geen wifi ik hoop dat iemand me wel een duidelijk antwoord kan verschaffen daar het bij samsung contact centrum niet lukt en de experience store geen telefoon nrs hebben op de site

0 Likes
11 Antwoorden
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Volgens de onderstaande link ondersteunt S9 FE DEX niet in bekabelde of draadloze modus. U kunt DEX starten op de Tab zelf.

https://www.samsung.com/ae/support/mobile-devices/galaxy-tab-s9-fe-dex-features-and-enhancements/

Screenshot_20231212_120005_Chrome.jpg

richard2023
Apprentice
Opties

Ik zou graag gewoon netflix of de apps op tv willen zien met een usbc adapter naar hdmi en is geen wifi dus moet bekabeld zijn

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Als het bekabeld moet zijn is dit je beste optie aangezien het orgineel Samsung is.

https://www.samsung.com/nl/computer-accessories/adapter/mpa-ee-p5400usegeu/

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

@richard2023 , ik raad je aan om een Chromecast te kopen voor je TV. Die aansluiten op de HDMI poort en je kan alles streamen vanaf je tablet!

Stars-Moderator-signature-800x200-2
richard2023
Apprentice
Opties
Er is geen wifi dus dat is helaas geen optie het moet echt bekabeld zijn en iedereen bij samsung klantcontact spreekt zich tegen
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je een 4g kaartje in je tablet dan? Hoe kijk je Netflix zonder wifi?

0 Likes
richard2023
Apprentice
Opties

Download deze op tab en dan stream via kabel. het is een vakantie huis, en geen wifi mogelijk, mijn hotspot wil ik hier niet voor gebruiken dus enkel per kabel is optie. Met me gsm s22 plus lukt dit wel met de hdmi adapter

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Dan kan je de S22 toch gebruiken daarvoor?

0 Likes
richard2023
Apprentice
Opties

Das is de vraag ook niet he, ik wil een tablet gebruiken zoals in de topic en die met een kabel verbinding verbinden en niet mijn gsm. Mede de tegenstrijdige antwoorden van samsung zelf betreffende deze vraag maakt het voor mij niet duidelijk en wil dit wel graag weten voordat ik deze aanschaf. Alleen ben ik al dagen bezig om een op mijn inziens simpele vraag beantwoord te krijgen bij samsung maar het wil me niet lukken

0 Likes