Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Tab S3 LTE

(Onderwerp aangemaakt op: 11-05-2017 10:18 PM)
432 Weergaven
GHF
First Poster
Opties
Hallo beste samsung ik heb nu net een maand een tab s3 LTE al meerdere keren terug gesteld naar fabrieks instellingen maar de accu gaat heel snel leeg in standby mode 10-12 % per 8 uur dat is erg veel ook doe ik nog geen 3 dagen met de accu van vol geladen en ongeveer 2 uur per dag gebruiken gister avond om 23:00u was de tab s3 lte nog 35% kijk ik net is hij helemaal leeg 0% dit kan niet goed zijn voor dit toestel zo kan in een nacht de accu snel kapot gaan ik vind dit erg teleur stellend wat kan hier aan gedaan worden het zo belaggelijk zijn als ik hem nu al zou moeten laten repareren dan ben ik hem zo twee weken of meer kwijt
Ook werkt de facebook app niet goed die blijft het messenger scherm maar laden
Hiervoor had ik een Tab S en die ging ruim een week mee met de zelfde omstandig heden
graag hoor ik van U
Tags (2)
0 Likes
2 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @GHF,

Dat klinkt als een tekort aan RAM voor de applicaties die draaien. Deze tablet uit begin 2012 heeft 1 GB aan RAM, wat voor die tijd in een tablet best veel was. Inmiddels zijn applicaties zwaarder geworden en eisen ze meer geheugen. Als de limiet wordt bereikt sluiten applicaties af, zodat het besturingssysteem kan blijven draaien.

Je kunt ervoor zorgen dat achtergrondapplicaties gesloten zijn. Verder kun je eventuele apps die je niet gebruikt verwijderen. Op die manier komt er meer RAM vrij.

Niet voor iedere applicatie zal dit genoeg zijn. Er zijn veel applicaties die vaak een minimum van 1,5 GB aan RAM adviseren. Ik vermoed helaas dat er apps zullen blijven die vanzelf afsluiten.

kevin-sig
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@GHF, heb je nog iets gehad aan de info en tips van Kevin? Laat het ons weten!

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes