op 02-03-2018 01:30 PM - laatst bewerkt op 21-03-2019 04:21 PM door RobertS
Hallo onze tab functioneert niet helemaal lekker meer kan niet alle apps er op die we willen
Nu wil ik hem zelf flashen maar
Nu de vraag tot welke Android versie kan ik gaan dat zal vast wel bij iemand bekend zijn ?!
Alvast bedankt hoop van jullie te horen groetjes
op 02-03-2018 01:45 PM
Hoi Jeroen,
Dit klinkt niet alsof het besturingssysteem is verwijderd, maar het lijkt er eerder op dat je een verkeerde toetsencombinatie hebt gebruikt waardoor je in de downloadmodus zit. Zorg ervoor dat je kabel (bijvoorbeeld van een oplader) niet is aangesloten. Houd vervolgens de aan/uit-knop gedurende ~10 seconden ingedrukt.
Als dat niet werkt, houd dan de volume omlaag-knop met de aan/uit-knop ingedrukt tot het toestel opnieuw opstart.
Wanneer je weer in het toestel zit, kun je het beste via deze weg een reset uitvoeren. Abnormale resets raad ik af tenzij het niet anders kan. http://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-voer-ik-een-reset-of-fabriekinstellingen-uit-op...
Laat je weten of het zo wel werkt? Anders hoor ik graag precies welke stappen je hebt uitgevoerd toen je de reset wilde uitvoeren, en welke schermen je nu ziet (bij voorkeur met foto's).
op 02-03-2018 04:00 PM
Heb je even een prive bericht gestuurd.
Staat mijn mailadres in, kan hier de foto's niet toevoegen.
Zijn te groot..
Hoeft niet direct hoor, maar dacht meld het even via hier.
Met vriendelijke groet,
Jeroen
op 03-03-2018 06:45 PM
Zoals uitgelegd. In de bios geweest
Vervolgens bij opstarten krijg ik eerst dit
Vervolgens Samsung en daar stopt het.. Verder gaat die niet
op 03-03-2018 06:48 PM
op 05-03-2018 08:35 AM
Hoi Jeroen,
Bedankt voor de foto's! Als je in het eerste menu waar je komt kiest voor wipe data/factory reset, zou de tablet helemaal teruggezet moeten worden naar de fabrieksinstellingen en zou het besturingssysteem ook hersteld moeten worden. Vervolgens zal het lijken of de tablet eindeloos blijft laden wanneer deze opstart, dit is normaal na een reset.
Als je echt niet verder komt dan het Samsung logo na de reset (als hij er na een uur nog op staat of als hij je terug in het herstelmenu gooit) kun je het beste de software er opnieuw op laten zetten bij een van de Samsung servicepunten of gebruik maken van de ophaalservice.
op 06-03-2018 02:46 PM
Dank je wel voor je antwoord.
Helaas gaat die echt niet verder dan het logo..
Succes en een fijne dag.
Jeroen