op 04-05-2022 08:02 PM
Ik gebruik samsung notes als mijn notities voor mijn studie op mijn samsung galaxy tab s6 lite.
Sinds de software update van paar dagen geleden kan ik maar 3 zinnen schrijven en het bestand blokkeert. Die geeft mij dan aan dat er een fout is opgetreden en moet het bestand afsluiten. Ik heb al vanalles geprobeerd, maar niets blijkt te werken. (tablet afsluiten, alles updaten...)
Heeft iemand gelijkaardige ervaringen en mogelijk dit kunnen oplossen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 09-05-2022 10:15 AM
Hi @Members_D9GeDvC, goedemorgen.
Er zijn verschillende apps verkrijgbaar die erg lijken op Samsung Notes, denk hierbij aan Microsoft of Google 😉 Neemt niet weg dat je dit ook in de Samsung Notes-app dient te kunnen doen.
Heb je na het resetten ook een back-up teruggezet of heb je de tablet als nieuw ingesteld?
Wij hebben ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Groeten,
Martijn
op 04-05-2022 08:52 PM
op 04-05-2022 10:41 PM
Het is een app die je niet kan verwijderen, zit standaard op tablet zelf
op 04-05-2022 11:09 PM
op 06-05-2022 03:31 PM
Hi @Members_D9GeDvC, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!
Is het je met de tips van @Zoole & @OnnoJ nog gelukt? Ervaar je dit ook als je je tablet hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor meer informatie over de Veilige Modus: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung Nederland
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 06-05-2022 04:39 PM
Beste,
Ik heb al het advies geprobeerd. Zelf mijn tablet gereset voor fabriekgegevens te herstellen, dit gaf ook geen resultaat. Daarna al mijn instellingen gereset, juist hetzelfde.
Zojuist heb ik veilige modus geprobeerd en blokkeert nog altijd.
Ik zit eventjes met de handen in het haar, want heb eigenlijk speciaal voor deze app de tablet gekocht. Ik vind geen andere app die dezelfde functies aanbiedt.
op 09-05-2022 10:15 AM
Hi @Members_D9GeDvC, goedemorgen.
Er zijn verschillende apps verkrijgbaar die erg lijken op Samsung Notes, denk hierbij aan Microsoft of Google 😉 Neemt niet weg dat je dit ook in de Samsung Notes-app dient te kunnen doen.
Heb je na het resetten ook een back-up teruggezet of heb je de tablet als nieuw ingesteld?
Wij hebben ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Groeten,
Martijn