op 19-02-2018 02:07 PM - laatst bewerkt op 21-03-2019 04:22 PM door RobertS
Beste Samsung,
Wij gebruiken jullie tablets al een geruime tijd voor het besturen van verlichting en het domotica systeem. We hebben nooit geen problemen met de tablets gehad.
Nu hebben we sinds korte tijd 3 gevallen gehad waarbij de batterij de tablet kapot gedrukt heeft. (Foto, dit zijn twee verschillende tablets.).
Wij vroegen ons af hoe wij dit probleem kunnen voorkomen? Ze worden opgeladen met de orginele samsung adapter.
De tablets zijn tussen de 1.5 en 2 jaar oud. Is dit een bekent probleem bij het oude model of heeft de nieuwe Tab A 7.0 hier ook last van?
Ik hoor het graag.
Met vriendelijke groet,
Nick
op 19-02-2018 02:21 PM
op 19-02-2018 02:32 PM
Bedankt voor je reactie. Ik snap dat deze producten een bepaalde levensverwachting hebben. Het gaat er mij meer om wat het advies van Samsung is in het voorkomen van dit probleem. We hebben er namelijk een stuk of 50 van deze tablets rondrijden in alle delen van de wereld. Het zomaar niet meer gebruiken gaat helaas niet zo makkelijk.
Daarnaast is het handig om te weten of de nieuw ingebouwde tablets deze problemen ook kunnen vertonen.
op 19-02-2018 02:39 PM
op 19-02-2018 02:58 PM
Bedankt voor je reactie. Klopt het zijn er maar 3. Dus dat is geen probleem, die ga ik zo ie zo niet meer gebruiken. Wij weten wat deze batterijen kunnen doen. Maar graag zou ik dit willen voorkomen bij de rest. Een goed bms systeem in de tablet voorkomt dit euvel.
De kans is dus groot dat het bij de andere tablets ook uiteindelijk gebeurt. Graag zou ik willen weten of dit probleem in de nieuwere tablets opgelost is.
Bij andere merken nog nooit dit euvel gezien gelukkig.
op 19-02-2018 03:04 PM
heb hier een keer een macbook gehad met ook zo een bolling.. (ben icter)op 12-08-2024 04:04 PM