Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Kan pdf bijlage email niet openen

(Onderwerp aangemaakt op: 17-02-2018 03:42 PM)
20272 Weergaven
JaapN
Navigator
Opties

Soms kan ik een pdf bijlage in een email niet openen. Soms lukt dit ook wel. Bij emails met 2 pdf bijlagen kun je soms de ene wel openen en de andere niet. Dit doet zich voor op zowel mijn A5 2017 en op mijn Tab S2 9.7. Op mijn laptop en een oude Asus tablet heb ik met diezelfde emails nooit geen problemen.

Weet iemand de oorzaak, of beter nog: heeft iemand een oplossing?

0 Likes
20 Antwoorden
Tim
GrandMaster
Opties

Hey Jaap, wat apart dat het soms niet lukt om een PDF te openen vanuit de e-mail app. Wanneer je het op een later moment weer probeert, lukt het dan wel met dezelfde PDF? En krijg je een foutmelding te zien wanneer het niet lukt?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
JaapN
Navigator
Opties

Version:1.0 StartHTML:000000227 EndHTML:000000907 StartFragment:000000345 EndFragment:000000869 StartSelection:000000345 EndSelection:000000869 SourceURL:wlmailhtml:{BBCEF01B-0E47-4822-AEAB-FB227EA4453C}mid://00000106/

Hallo Tim,
Wanneer het de eerste keer lukt, gaat het steeds, wanneer het de eerste keer niet lukt, gaat het nooit. Soms start Adobe Reader op en sluit meteen weer af, maar meestal komt de melding: "Dit bestand kan niet worden opgeroepen. Controleer de locatie of het netwerk en probeer het opnieuw."
Wat ik soms bij 2 pdf's in 1 email zie is dat de 2de een grootte aangeeft van 0 B.
Het lijkt alsof de download voortijdig afgebroken wordt.

Groet, Jaap
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hmm, apart! Maak je gebruik van de standaard mailapp? Zou je 't eventueel in een anderde applicatie kunnen proberen en lukt 't dan wel? Zo niet, dan wil ik graag een meekijkafspraak inplannen. Een expert kijkt dan van afstand mee op je toestel en loopt de nodige instellingen na. 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
JaapN
Navigator
Opties

Ik gebruik de standaard meegeleverde Samsung email app. Ik heb een andere geprobeerd (ik denk dat het Blue Mail was) en die werkte wel goed. Maar ik vind die Samsung app wat fijner en transparanter.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Ah oké, duidelijk. In dat geval wil ik een meekijkafspraak voor je inplannen, zodat een expert met je mee kan kijken. Zou je dat willen? Ik ontvang dan graag jouw volledige naam, adres, woonplaats, telefoonnummer(s) en e-mailadres in een privéberichtje. Ook mag je vermelden naar welke dag en tijd jouw voorkeur gaat. 

0 Likes
JaapN
Navigator
Opties

Ja, ik zou wel eens een expert willen laten meekijken. Volgende week dinsdag, woensdag of donderdag ben ik alle dagen beschikbaar (overdag). Waarheen moet ik een berichtje met mijn gegevens sturen?

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Ik ga kijken of er plek vrij is. Eerst ontvang ik graag je volledige NAWTE-gegevens in een privéberichtje. Een privébericht kun je versturen door op mijn naam te drukken en te kiezen voor 'EEN BERICHT VERZENDEN'.

0 Likes
JaapN
Navigator
Opties

Vanmiddag contact gehad met de expert. Het probleem leek opgelost, maar zojuist ontving ik een nieuwe email met pdf bijlage die weer niet te openen is. Wat mij nu opvalt is, dat als het goed is er achter de grootte van de pdf tussen haakjes 100% staat. Bij de nieuwe email staat alleen 149 KB bij de pdf vermeldt en ik kan hem weer niet openen.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hey Jaap, fijn dat je inmiddels contact hebt gehad en dat 't probleem opgelost leek! Wel apart dat 't nu weer voorkomt. Heeft de expert toevallig vervolgstappen benoemd, mocht het toch niet geholpen hebben?

0 Likes