Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy Tab S2 9,7

(Onderwerp aangemaakt op: 06-12-2017 10:41 PM)
210 Weergaven
Mounty
Student
Opties

Ik weet het niet meer...

Mijn vader koopt een samsung tablet S2, gebruikt m niet en ik mag m hebben.

Meteen een factory reset gedaan en wil mijn account erin zetten.

Dan moet ik eerst inloggen met het account dat voor het herstel actief was.

De eerste google mail die we toen aangemaakt hebben voor mijn vader word niet meer herkent door google, het laatste account, dat wat mijn vader gebruikte op de tab, krijg ik steeds een melding dat inloggen niet mogelijk is door onbekende fout.  Na wat googlen op internet gevonden hoe je een apparaat van je account kunt verwijderen. Maar helaas...op mijn vaders account is dat niet mogelijk...ondanks de juiste inlog etc. Op mijn account kan ik wel apparaten verwijderen.

Na goed... dus... na een factory reset moet je het tablet eerst aanmelden met het oude account, maar dat gaat fout. Wat nu ? Is er een moeglijkheid om het tablet echt te resetten naar factory? zonder dat ik weer moet inloggen met het laatst gebruikte account of zo ? 

Het is een eerlijk tablet, de factuur heb ik erbij..

Alvast bedankt..

Ron/Mounty

0 Likes
3 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Hi Ron, dat loopt allemaal niet soepel inderdaad. Het klinkt alsof de heractiveringsvergrendeling geactiveerd is. Vanwege deze vergrendeling adviseren wij ook voor een reset alle accounts van het toestel te verwijderen. Dat terzijde, zie je op de achtergrond nog wel een verbinding, zoals WiFi? Indien de tablet internet heeft kunnen we namelijk nog iets proberen. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Mounty
Student
Opties

ja..wifi heb ik gewoon.

ik kan taal en wifi gewoon instellen maar id gaat niet.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Duidelijk. Dan kun je in dit geval aanmelden via Findmymobile, dan moet je dus wel het account weten. Indien je kunt inloggen zie je linksboven jouw tablet staan. Rechts zie je dan een pijltje, waaronder je 'toestel ontgrendelen' kunt vinden. Als je het toestel ontgrendeld hebt, dan kun je daarna alles opnieuw instellen. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes