Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung 8.4 pro

(Onderwerp aangemaakt op: 17-02-2017 04:03 PM)
557 Weergaven
Chantal
First Poster
Opties

Beste forumleden,

Wanneer ik mijn Samsung 8.4 pro gebruik als navigatie in de auto en hij is aangesloten op de sigaretten aansteker met een originele  samsung autolader wordt hij niet geladen en loopt langzaam leeg. Laadstroom van de lader is 700 ma. Met een adapter die 2000ma kan leveren gebeuurd hetzelfde. Wie weet hoe dit komt. Met een 220V lader gaat het wel goed.

Met vr.gr.

digi2003 

Tags (2)
0 Likes
2 Antwoorden
BruceH
MegaStar
Opties

Hey Chantal!

Welkom op de community 😁

Problemen met de synchronisatie van je agenda zijn altijd lastig. Heb je op beide toestellen hetzelfde Google account in gebruik en gesynchroniseerd? Wellicht dat het wat is om een meekijkafspraak in te plannen, dan nemen wij op een door jou gekozen moment telefonisch contact met je op, waarna we door middel van de applicatie 'Smart Tutor for Samsung Mobile' toegang krijgen tot je toestel.

Als je mij in een privebericht kan voorzien van contactgegevens waarop we je kunnen bereiken en een datum en tijd wanneer jou schikt kan ik een afspraak voor je inplannen. We werken in tijdvakken van 2 uur dus van 8-10, 10-12, 12-2, 2-4, 4-6 en 6-9. Ik kijk uit naar je berichtje. 👍

rsz-846676
0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Hoi Chantal,

Had je het berichtje van Bruce nog gezien over Hulp op Afstand? :smiling-face:

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes