Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

S-pen werkt niet met nieuwe tablet.

(Onderwerp aangemaakt op: 29-11-2021 06:21 PM)
1212 Weergaven
IdaZonneveld
Apprentice
Opties
Heb vanmiddag mijn nieuwe tablet binnen gekregen. De Samsung Galaxy S7 FE. Daar zit ook een S-pen bij, maar helaas doet deze het niet op mijn nieuwe tablet. Bij toeval ontdekte ik dat hij het wel op mijn oude tablet (Galaxy Note 10.1) doet. Ik heb al gezocht of ik hem misschien moet activeren, maar vind alleen een optie om de S-pen PRO te koppelen.
Iemand een idee hoe dit te verhelpen?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
IdaZonneveld
Apprentice
Opties
Even een update. Vanmiddag bij het servicepunt geweest, waar ik heel prettig geholpen werd. En jawel, de S-pen werkt! En achteraf had ik niet helemaal naar Amsterdam hoeven rijden. De dame die mij hielp wilde even de software checken. Ik had thuis de tablet alweer naar de fabrieksinstellingen teruggezet en toen zij hem aanzette om de software te checken, heeft de tablet waarschijnlijk op dat moment, de laatste software opgehaald en reageerde het scherm wel op de S-pen.
Dus.....als er iets niet helemaal goed loopt met je nieuwe tablet of telefoon, zet hem even terug naar de fabrieksinstellingen, voordat je verder stappen onderneemt. Natuurlijk geen garantie dat hij dan wel precies doet wat hij moet doen, maar het had mij een ritje naar Amsterdam gescheeld.
Groetjes van een blij samsungklant, Ida.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond,

https://www.samsung.com/us/support/troubleshooting/TSG01001457/

Kijk hier eens of deze tips helpen.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
IdaZonneveld
Apprentice
Opties
Heb de opties bekeken en sommigen ook uitgeprobeerd, maar helaas.
Het vreemde vind ik dat de S pen het wel op mijn oude tablet doet. Hoefde niet eerst te verbinden ofzo.
Omdat ik de tablet vooral gebruik om mijn bladmuziek digitaal te gebruiken is het voor mij wel essentieel dat de S pen het doet. Ga Samsung zelf maar even benaderen.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @IdaZonneveld, goedemiddag.

Allereerst gefeliciteerd met jouw nieuwe aanwinst en welkom op de Samsung Community! 

Owjee dit is natuurlijk niet zo handig! Heb je al contact gehad met één van mijn collega's? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
IdaZonneveld
Apprentice
Opties
Hallo Martin,
Ja, ik heb nu een afspraak staan bij het servicepunt in Amsterdam. Maar als jij nog een oplossing kunt bedenken? Zou mij een ritje besparen.
0 Likes
Oplossing
IdaZonneveld
Apprentice
Opties
Even een update. Vanmiddag bij het servicepunt geweest, waar ik heel prettig geholpen werd. En jawel, de S-pen werkt! En achteraf had ik niet helemaal naar Amsterdam hoeven rijden. De dame die mij hielp wilde even de software checken. Ik had thuis de tablet alweer naar de fabrieksinstellingen teruggezet en toen zij hem aanzette om de software te checken, heeft de tablet waarschijnlijk op dat moment, de laatste software opgehaald en reageerde het scherm wel op de S-pen.
Dus.....als er iets niet helemaal goed loopt met je nieuwe tablet of telefoon, zet hem even terug naar de fabrieksinstellingen, voordat je verder stappen onderneemt. Natuurlijk geen garantie dat hij dan wel precies doet wat hij moet doen, maar het had mij een ritje naar Amsterdam gescheeld.
Groetjes van een blij samsungklant, Ida.