Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

s Pen / onedrive / Adobe reader

(Onderwerp aangemaakt op: 31-05-2020 07:01 AM)
480 Weergaven
Duha
First Poster
Opties

Goedemorgen,

Ik maak gebruik van 3 aparaten;

*laptop (niet samsung)

*samsung galaxy tab s6 met S pen

* samsung galaxy s20

Op mijn laptop open ik PDF bestanden die ik download van internet of via de mail binnenkrijg. Die sla ik op in onedrive. 

Op mijn tablet open ik het betreffende PDF document in onedrive. Met de S pen vul ik het document in of maak ik aantekeningen. Ik sla het bestand op.

Op mijn laptop krijg ik het bestand met Adobe Reader niet goed geopend. Ik krijg een foutmelding bij het openen en mis gedeeltes van wat ik heb geschreven. 

Als ik de PDF via de mail naar iemand doorstuur krijgen ze dezelfde foutmelding bij het openen met Adobe Reader en mopperen ze op mij dat het bestand niet goed is.

Als ik op de laptop de PDF open in mijn browser in plaats van met Adobe reader dan is er geen probleem en werkt het prima.

Het probleem is dat iedereen standaard Adobe Reader gebruikt en het is irritant om steeds te moeten zeggen dat ze het moeten openen in de browser.

Wat is hier het probleem? Herkent iemand het? Hoe zou het op te lossen zijn.

0 Likes
1 Antwoord
BruceH
MegaStar
Opties

Hi @Duha,

Welkom op de Community!

Hieruit concludeer ik dat het bestand bestaat uit twee lagen en deze niet anders geopend kan worden. Als ik daarop klik kom ik helaas ook niet verder en opent hij niet via Adobe.

Denk het inderdaad dat Onedrive en Adobe niet goed samengaan hierin. Je kan notities maken met notes maar dan maak je aparte notities, dus dat zit dan niet aan de .pdf vast

Je kan Adobe op je tablet gebruiken en daar aantekeningen maken en dan kan je het via adobe openen, de tablet heeft de ondersteuning voor Adobe Acrobat Reader in ieder geval.

Lukt het zo wel?

rsz-846676
0 Likes