Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

registratie cashback actie tab A

(Onderwerp aangemaakt op: 09-01-2019 09:11 PM)
595 Weergaven
bvdm
First Poster
Opties

Ik probeer al gans de avond mijn galaxy tab A te registreren voor de 50 euro cashback actie.

Bij de productinformatie moet ik 3 tekens invullen om mijn product te kunnen opzoeken, maar gelijk wat ik daar intyp, ik krijg nooit een lijst met producten te zien. Af en toe lijkt het blauwe balkje eronder wel te bewegen, maar een lijst met producten krijg ik nooit. Ik heb het intussen al op verschillende computers en browsers getest, maar telkens hetzelfde probleem. Iemand die me kan helpen en zeggen wat ik precies moet invullen om mijn tablet te registreren voor deze actie?

Alvast bedankt.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
JM78
Apprentice
Opties

Deze ochtend opnieuw geprobeerd (had intussen via messenger de vraag gesteld aan de Samsung helpdesk), en nu werkte het wel: de regel waar je de modelcode moet ingeven gaf direct een dropdown lijst van mogelijke modellen met promoties, en het hele registratieproces lukte propertjes zonder problemen. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
JM78
Apprentice
Opties
IDEM hier, zelfde toestel, zelfde probleem. Ook als ik eender welk andere drie letters van een model van een toestel waarvoor er momenteel een cashback-actie loopt ingeef gebeurt er niets. Typische kost om de cashback moeilijker te maken lijkt me.
0 Likes
Sandra2509
First Poster
Opties

Zelfde probleem...🤔

0 Likes
Oplossing
JM78
Apprentice
Opties

Deze ochtend opnieuw geprobeerd (had intussen via messenger de vraag gesteld aan de Samsung helpdesk), en nu werkte het wel: de regel waar je de modelcode moet ingeven gaf direct een dropdown lijst van mogelijke modellen met promoties, en het hele registratieproces lukte propertjes zonder problemen. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Het is inderdaad opgelost zoals @JM78 aangeeft! Kun je het nog eens proberen? @bvdm en @Sandra2509 ?

rsz-846676
0 Likes
Sandra2509
First Poster
Opties

Gelukt!

0 Likes