Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Qr code bij instellen A8

(Onderwerp aangemaakt op: 21-01-2022 07:40 PM)
16121 Weergaven
Rudi12
Student
Opties

Hallo,

Heb net een A8 gekocht en bij het eerste opstarten moest ik de taal instellen , zo gedaan, toen kwam ik in een scherm waarbij ik een qr code moest inscannen, een scherm met een venster zoals wanneer je qr code wil scannen, voor de rest geen uitleg over welke qr code nodig is, na zoeken op internet kwam ik uit bij een berichtje van 3 weken geleden van Guzzioot, met hetzelfde probleem en deze vond ook geen oplossing.

Na enkele uren zoeken heb ik de tab terug afgesloten en opgestart en wonder boven wonder starte hij door naar taalinstellingen en toen verder naar voorwaarden en lukt alles wel.

Mischien heeft iemand anders hier iets aan. 

Spring naar oplossing
Woelf
Student
Opties
Ja het is gelukt. Dank.
esmeray1
First Poster
Opties

Hoi

ik heb hetzelfde probleem alleen lukt het niet bij mij. ook na heropstarten kom ik weer op hetzelfde scherm aan. heb gebrobeerd om te resetten zelfs dat gaat niet. ik kom weer op hetzelfde scherm om qr code in te scannen. ik kan deze stap ook niet overlaan , want er is geen volgende pijl aanwezig. alleen een terug pijl om naar vorig menu te gaan ( instellen taal)

0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Welkom op de Community, @esmeray1! Je zou deze stap moeten kunnen overslaan, is het nog gelukt?

Groeten, 

Joey

0 Likes
RiannevZ
First Poster
Opties
Dag, hier hetzelfde probleem! Ik wil de tablet voor het eerst in gebruik nemen, vink de taal aan en krijg dan een scherm waarin staat: Zoeken naar qr-code. Vervolgens gebeurt er niets. Iemand enig idee wat ik moet doen? Opnieuw opstarten al 2x geprobeerd..
Vriendelijke groet, Rianne
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @RiannevZ,

Als het goed is kan je de stap overslaan. Is het inmiddels al gelukt? 

Groetjes,

Daphne

0 Likes
RiannevZ
First Poster
Opties
Hoi, het is gelukt.. dank!
0 Likes
Niki_325
First Poster
Opties

Hoi Rianne, ik heb hetzelfde probleem. Ik zie ook alleen de optie om terug te gaan naar het vorige scherm en verder niets. Hoe ben jij eruit gekomen? Ik heb hem al meermaals opnieuw opgestart. Alvast bedankt voor je antwoord!

0 Likes
RiannevZ
First Poster
Opties
Hoi, ik ben geholpen door een ict'er en hoorde hem zeggen dat hij de tablet resette, een 'harde reset' toe te passen. Misschien werkt dat (ff googlen?)
0 Likes
Olaf11
First Poster
Opties

Als je een QR code scherm krijgt, ga dan 2 stappen terug. De eerste stap is een welkom scherm, waarop je in verschillende talen welkom geheten wordt, dus nog voor de taalinstelling. Druk nu op de BLAUWE knop. Je komt dan weer bij de taalinstelling, maar nu kun je wel doorgaan. Druk je niet op de blauwe knop, dan kom je uiteindelijk weer bij QR code. Je moet dus gewoon de blauwe knop gebruiken. 

0 Likes
Sybe54
First Poster
Opties

Top tip dankjewel. Ik heb eerst toets opnieuw opstarten gedaan maar die deed niets beter,  toen uitschakelen en weer aan en klaar.