Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Promotie afgewezen > niet deelnemende winkelier

(Onderwerp aangemaakt op: 03-10-2022 02:29 PM)
625 Weergaven
IvMas
Apprentice
Opties

Hallo, wij hebben vorige week een aanvraag tot cashbanck ingediend (ref: BEL7788684XZDDZ - tablet S8+). Tot onze verbazing vernamen we dat de aanvraag niet kon worden gevalideerd omwille van de volgende redenen:

"Het aankoopbewijs is niet geldig. Op het aankoopbewijs dienen de aankoopdatum, de naam (en plaats) van de winkel en het product zelf zichtbaar te zijn."

Nochtans zijn al deze gegevens perfect leesbaar op de pdf die we hebben ingediend. 

Kan u dit even nakijken, want een dergelijk antwoord hadden we niet verwacht. Ik kan geen document opladen via dit bericht, maar indien vereist, kunnen we u vanzelfsprekend de factuur bezorgen.

Dank alvast.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@IvMas

Wat jammer dat je hier zo over denkt! Dit is natuurlijk niet hetgeen wat wij willen uitstralen, integendeel zelfs 💙 De voorwaarden zijn terug te lezen op onze website en geven ook aan dat aankopen via Bol of Amazon zijn uitgesloten. Jij hebt de aankoop gedaan via Bol en hierbij een partner van hen gebruikt en hierdoor voldoe je niet aan de voorwaarden van deze promotie.

Ondanks dat je niet aanmerking komt voor deze promotie wensen we je wel heel veel gebruiksplezier toe met je nieuwe tablet! 

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
16 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @IvMas, goedemorgen.

Als ik je gegevens erbij pak zie ik dat je hierover ook in gesprek bent met één van mijn collega's. Daarbij zie ik ook staan dat je aanvraag is afgewezen omdat de winkel waar je deze hebt aangekocht niet deelneemt aan deze promotie.

Wil je meer weten over deze actie, kijk dan hier: https://bit.ly/3c3guqg Klik je op de knop Deelnemende winkels dan staat hierbij dat aankopen vanuit https://bit.ly/2c9QLfJ en Amazon in deze promotie zijn uitgesloten.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het ook graag van je! 

Groeten,

Martijn

0 Likes
IvMas
Apprentice
Opties

Dag Martijn, ik krijg momenteel geen feedback meer langs uw collega, dus ik neem de draad hier verder op.

Als ik het goed begrijp, komt een aankoop bij bol.com in aanmerking. Maar in het geval de aankoop is gebeurd VIA bol.com (en dus niet BIJ bol.com), maar bij een DERDE verkoper, dan geldt het aanbod niet. 

Welnu, noch de algemene voorwaarden, noch de bijzondere voorwaarden van de actie bevatten een uitsluiting op dit punt.

Voorts kan op de promotiesite de volgende bepaling worden gevonden: 

"Deze promotie is alleen geldig indien je de Galaxy Tab S8 series of Tab S7 FE series hebt gekocht bij een winkel in België of Luxemburg, met uitzondering van Bol.com en Amazon. Samsung is niet verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van de deelnemende modellen bij de winkels."

Vermits wij de tablet hebben aangekocht bij een winkel (we kunnen u de factuur bezorgen die de winkel zelf heeft uitgereikt), is er geen reden om zich te beroepen op de uitsluting. 

Het standpunt dat door uw collega's is ingenomen is dus niet correct en is in stijd met deze algemene/bijzondere voorwaarden.

Ik blijf daaorm aandringen op een oplossing die in lijn is met wat Samsung zelf adverteert. Groet. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer jouw aanvraag is beoordeeld krijg je hier ook bericht van. Is je aanvraag afgewezen dan krijg je ook een bericht om deze aan te passen, via de link in deze mail kan je de aankoopbon uploaden om de aanvraag opnieuw te laten beoordelen.

Bol . com en ook andere winkeliers verkopen producten voor derden, jouw factuur is afkomstig van BOL en komt hierdoor dus niet in aanmerking. Je kan 

hierover dan in gesprek gaan met de verkoper om te kijken wat de mogelijkheden hierin zijn.

Groeten,

Martijn

0 Likes
IvMas
Apprentice
Opties

Hi Martijn, ik zie in de antwoordmail geen link om een antwoord te sturen (enkel een link naar de AV en de telenummers en link naar messenger). Ik kan de factuur van de derde verkoper (en dus niet van bol.com) bezorgen, maar hoe moet ik dat dan doen? MVG  

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik kan je niets beloven hierin, wel kan je de foto van de factuur doorsturen via het FaceBook Messenger gesprek. Mijn collega kan de foto dan toevoegen aan je gegevens om de aanvraag opnieuw te beoordelen. 

Groeten,

Martijn

0 Likes
IvMas
Apprentice
Opties

Goedemorgen, is het mogelijk een update te krijgen van de status van de aanvraag - moet dit echt 3 weken duren om na te gaan of 1 factuur in aanmerking komt voor de cash back? Dank alvast.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @IvMas, goedemiddag. 

Jouw aanvraag is afgewezen. De aankoop is gedaan bij een niet deelnemende partij en hierom kom je niet in aanmerking voor deze promotie. Wij kunnen hier helaas ook geen uitzondering in maken. Wel kan je met je verkoper in gesprek gaan om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Groten,

Martijn

0 Likes
IvMas
Apprentice
Opties

Dit is wel een bijzonder gemakkelijke manier om een klant in de kou te laten staan, en is trouwens in strijd met jullie algemenen en bijzondere voorwaarden (waarvoor je al heel diep moet zoeken om deze te vinden). Enkel verkopen via bol en amazon worden uitdrukkelijk uitgesloten. Dus zou je als niets vermoedende klant toch verwachten dat de cash back wel wordt toegekend bij andere verkopers. Maar neen hoor, er zijn toch nog uitsluitingen ... die nergens worden vermeld.

Je kan als klant dus op voorhand niet weten of een handelaar deelneemt of niet, je ondervindt dit nadien, wanneer Samsung eenzijdig laat weten dat een bepaalde handelaar niet deelneemt. Ondertussen is het toestel natuurlijk gekocht. Ik denk wel dat iedereen weet hoe je dergelijke  praktijken noemt (inderdaad, 'bedrieglijk').

Conclusie: wegblijven van Samsung. Spijtig om dat te moeten vaststellen. Beoordeling van Samsung op Trustpilot volgt ... Zou het een goede beoordeling worden ? 

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@IvMas

Wat jammer dat je hier zo over denkt! Dit is natuurlijk niet hetgeen wat wij willen uitstralen, integendeel zelfs 💙 De voorwaarden zijn terug te lezen op onze website en geven ook aan dat aankopen via Bol of Amazon zijn uitgesloten. Jij hebt de aankoop gedaan via Bol en hierbij een partner van hen gebruikt en hierdoor voldoe je niet aan de voorwaarden van deze promotie.

Ondanks dat je niet aanmerking komt voor deze promotie wensen we je wel heel veel gebruiksplezier toe met je nieuwe tablet! 

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

0 Likes