Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Probleem met Kindle-app en lezen ACSM boeken

(Onderwerp aangemaakt op: 28-11-2020 12:44 PM)
223 Weergaven
Jannelies
Apprentice
Opties

Beste mensen, ik heb een nieuwe Tab A10. Mijn vorige (5 jaar oud) was een Galaxy Tab A 9.1. Vanwege een scheur in het scherm en het feit dat die nu 5 jaar is, kocht ik de nieuwe A10.

Met geen mogelijkheid krijg ik de Kindle-app aan het werk! Bij Amazon is geen oplossing te vinden behalve via-via 1) de app werkt niet goed als je me op extern geheugen zet (dat is niet zo, er zit juist in de oude wel een geheugenkaart maar in de nieuwe niet) en 2) de-installeer de app en probleer het opnieuw. Dat laatst vind ik eng. Waarom: omdat ik zag dat mijn Kindle e-mail adres voor de oude het adres is dat ik al jaren gebruik, en voor de nieuwe datzelfde maar dan met vreemde tekens ertussen. Terwijl ik de afgelopen dagen al boeken op de app heb gezet die dan op de oude tablet verschijnen, en op de nieuwe niet. 

Vraag: is het aan te raden toch de Kindle-app te verwijderen en opnieuw te installeren?

Ik ben recensent en krijg heel veel .acsm boeken. Die las ik met Aldiko maar Aldiko werkt niet meer op de nieuwe tablet. Ik zoek een goede app om die beveiligde boeken mee te lezen. 

Vraag: heeft iemand hier tips voor? Ik heb al diverse apps geprobeerd maar niks werkt. 

Ik ben een beetje erg wanhopig. Ik heb de tablet voor 90% nodig voor het lezen van recensieboeken. Voor de rest doe ik er niet veel meer mee dan mail lezen en een spelletje spelen. Dat werkt overigens uitstekend. Ik vind het geen optie om de tablet te retourneren want de oude loopt dus echt op z'n eindje. 

Alvast dank! 

0 Likes
2 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Jannelies, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community.

Vraag 1: 

Als ik het goed begrijp zie je wel alle boeken op jouw Tab A 9.1 wanneer je bent ingelogd, kun je hier ook een back-up van maken?

Kun je op de nieuwe Tab A10 wel inloggen op hetzelfde account?

Heb je een back-up met apps overgezet van je Tab A 9.1 naar de Tab A10? 

Wanneer je de Tab aansluit op een computer kun je ook bestanden overzetten.

Op vraag 2 kunnen wij je helaas geen antwoord geven, wellicht dat de app ontwikkelaars hier een oplossing voor hebben.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Jannelies
Apprentice
Opties

Hartelijk dank voor je bericht. Ik ben inmiddels een paar dagen verder. Ik heb met Samsung Switch alles overgezet volgens de handleiding. Maar nu het gekke: ik zet vanochtend de A10 aan en: het werkt! Ik zie nu alle boeken in de Kindle-app. Ik heb geen idee wat ik gedaan heb maar ik ben érg blij dat het eindelijk werkt.

Ik heb nu ook een andere app die ik kan gebruiken in plaats van Aldiko. 

Dus voorlopig ben ik weer helemaal blij. En ik hoop dat ook te blijven. Omdat ik slechtziend ben heb ik die tablet om boeken op te kunnen lezen. Ik ben recensent dus ik krijg heel veel boeken digitaal binnen. Het was een zware week, niet weten wat te doen, dat kan ik je vertellen.

Het zal me wel altijd een raadsel blijven hoe, maar mijn probleem is opgelost 😉.

Dankjewel voor je tijd en aandacht!