Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Pincode vergeten van Tablet

(Onderwerp aangemaakt op: 24-02-2023 04:23 PM)
24238 Weergaven
EricJo
Apprentice
Opties

Soortgelijk probleem met de S8 van mijn vrouw: pincode vergeten, dus factory reset noodzakelijk, alleen daarvoor moet de tablet eerst uit en dat lukt dus niet. Standby-toets samen met volume omlaag gedaan tot tablet uitschakelt, dan zelfde met volume omhoog ingedrukt houden om in herstelmenu te komen, maar wat ik ook probeer: hij start gewoon weer naar het vergrendelscherm.

Oh ja, ik las ergens dat ik dan de batterij maar moet laten leeglopen, maar dat is toch van de gekke? Bovendien duurt dat dagen.

Ik ga geen 30 euro betalen voor een unlocktool (weet niet eens of die werken) om m'n eigen tablet weer te kunnen gebruiken. Iemand nog ideeën?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
EricJo
Apprentice
Opties

Uiteindelijk heb ik de batterij maar helemaal laten leeglopen; toen kostte het nog eens een stuk of 5 pogingen om het ding in Recovery op te starten, maar uiteindelijk lukte dat en heb ik de factory reset gedaan en kunnen we weer verder.

Ontgrendelen op afstand ken ik wel, maar dat stond niet ingeschakeld (het was niet mijn tablet, want ik zou dat wel gedaan hebben).

Voor toekomstige slachtoffers: dat rebooten in recovery luistert heel nauw en vergt wat vingervlugheid; eerst met standby/volumedown ingedrukt houden de tablet uitzetten; blijf met een vrije vinger over het scherm vegen, zodat je weet wanneer hij uit is en niet gewoon alleen het scherm dimt. De seconde dat hij uitgaat, meteen volumedown loslaten en volumeup ingedrukt houden; DE STANDBY-TOETS NIET LOSLATEN. Wachten tot Samsung logo verschijnt en dan METEEN alles loslaten (niet de tablet zelf; dan valt 'ie); als je "Galaxy" ziet verschijnen ben je al te laat en moet je overnieuw beginnen (dat verschijnt overigens ook als je wél op tijd bent, dus even met spanning wachten hoe 'ie opstart).

Dank voor de interesse.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @EricJo, goedemorgen.

Is het jullie nog gelukt om de tablet te ontgrendelen? Wanneer je de optie voor ontgrendelen op afstand ingeschakeld hebt, kan je de tablet ook ontgrendelen via: https://bit.ly/3kw8uCl

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Oplossing
EricJo
Apprentice
Opties

Uiteindelijk heb ik de batterij maar helemaal laten leeglopen; toen kostte het nog eens een stuk of 5 pogingen om het ding in Recovery op te starten, maar uiteindelijk lukte dat en heb ik de factory reset gedaan en kunnen we weer verder.

Ontgrendelen op afstand ken ik wel, maar dat stond niet ingeschakeld (het was niet mijn tablet, want ik zou dat wel gedaan hebben).

Voor toekomstige slachtoffers: dat rebooten in recovery luistert heel nauw en vergt wat vingervlugheid; eerst met standby/volumedown ingedrukt houden de tablet uitzetten; blijf met een vrije vinger over het scherm vegen, zodat je weet wanneer hij uit is en niet gewoon alleen het scherm dimt. De seconde dat hij uitgaat, meteen volumedown loslaten en volumeup ingedrukt houden; DE STANDBY-TOETS NIET LOSLATEN. Wachten tot Samsung logo verschijnt en dan METEEN alles loslaten (niet de tablet zelf; dan valt 'ie); als je "Galaxy" ziet verschijnen ben je al te laat en moet je overnieuw beginnen (dat verschijnt overigens ook als je wél op tijd bent, dus even met spanning wachten hoe 'ie opstart).

Dank voor de interesse.

gabriel19491
Apprentice
Opties

Probleempje met Tablet Samsung S7+ (wifi en5G) en de 12,4 inch.

Harde reset geprobeerd: uit aan knop ingedrukt en harder/zachter (die heeft in het midden ook een midden ook een mogelijkheid ( harder ? zachter) 

Maar goed ik krijg het niet voorelkaar dat ik in dat menuutje kom 

Wat moet ik doen !

0 Likes
gabriel19491
Apprentice
Opties

Tablet SM-T976B (heb te vaak ingelogd) bij uw uitleg krijg ik Samsung daaronder Galaxy Tab7 + 5G en daaronder in het groen Android dan verdwijnt dit en komt er alleen nog het scherm even van Samsung. En helaas moet ik wel een schoon beginnen

Weet u een mogelijkheid - op afstand ook geprobeerd maar nee

0 Likes
EricJo
Apprentice
Opties
Niets dan wat ik hierboven al beschreven had, maar dat was voor de S8; geen kennis van de 7 helaas.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @gabriel19491, goedemiddag.

Wat lukt er precies niet? Start je tablet nog wel op? Wil je de tablet terugzetten naar de fabrieksinstellingen, kijk dan hier voor meer informatie: https://bit.ly/2JJ5MB2

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Patric1964
First Poster
Opties

zelfde probleem, jezus wat waardeloos dit zeg! ok maar wachten tot hij leeg is! 

0 Likes