Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Pincode op tab verwijderen

(Onderwerp aangemaakt op: 22-10-2021 10:32 PM)
7090 Weergaven
Adamzo
Apprentice
Opties
Bij installeren van een app moest ik een pincode opvoeren, maar nu blijkt dat ik die pincode ook voor elk gebruik van  mijn Tab 5se moet gebruiken.
Weet iemand hoe ik dat kan verwijderen?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Adamzo,

Via Instellingen >> Vergrendelscherm >> Type schermbeveiliging kun je de beveiliging uitzetten.

Houd er rekening mee dat als dit nodig was voor een app, de app mogelijk niet meer werkt na het uitzetten, of je de app mogelijk zelfs moet verwijderen voordat je de beveiliging hier kunt uitschakelen.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Adamzo,

Via Instellingen >> Vergrendelscherm >> Type schermbeveiliging kun je de beveiliging uitzetten.

Houd er rekening mee dat als dit nodig was voor een app, de app mogelijk niet meer werkt na het uitzetten, of je de app mogelijk zelfs moet verwijderen voordat je de beveiliging hier kunt uitschakelen.

kevin-sig
Adamzo
Apprentice
Opties
Hi Kevin,
Ik zie dan type vergrendelscherm staan: pincode, maar als ik daarin ga moet ik eerst weer de pincode bevestigen. Vervolgens zie ik de optie pincode bij huidig vergrendeltype. Bij dan die keuze wordt alleen de optie geboden om de pincode te bevestigen. Geen optie om pincode te verwijderen of inactief te maken. Kom gewoon niet verder. Ik sta open voor verdere suggesties
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Heb je al geprobeerd die app te verwijderen? Na het bevestigen van de pincode zal je de overige opties moeten kunnen zien, waar "Geen" een optie van is. Maar omdat je aangeeft dat dit van een app moest, kan de app dit best wel eens tegenhouden. 

kevin-sig
Adamzo
Apprentice
Opties
Hi Kevin,
Het is gelukt. Hartelijk dank.
bato12
First Poster
Opties
Ik weet mijn pincode niet van mijn tablet wat moet ik doen
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @bato12, welkom op de Community en bedankt voor jouw bericht.

Heb je al wel eerder een pincode geïnstalleerd? Heb je al een reset van jouw tablet gedaan?

Groetjes,

Daphne

0 Likes