Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Ontvang gratis Galaxy Buds FE bij aankoop van een Samsung galaxy Tab S9 FE, hoe aanvragen ?

(Onderwerp aangemaakt op: 07-03-2024 08:39 PM)
2689 Weergaven
Johan061262
Apprentice
Opties

Ik heb een Samsung Galaxy Tab S9 FE aangekocht en kan dan gratis Galaxy Buds FE bekomen via de www.Samsung.com/be/promo . Ik heb mijn tablet geregistreerd.

Waar kan ik de aankoopgegevens ingeven en de foto uploaden met de nummers om de Buds FE toegestuurd te krijgen ?

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
ayrtonvh
Pathfinder
Opties
Beste Johan,

Hier is de link om je te registreren voor de Galaxy Buds FE je zal een foto van je serienummer en garantiebewijs moeten uploaden maar dat word stap per stap uitgelegd bij het registreren van je Samsung galaxy Tab S9 FE https://www.samsung.com/be/promo/promo/?id=KL36GJVL2ZF5D

Hopelijk helpt dit en krijg je je oortjes snel toegestuurd.

Moest je hieromtrend nog vragen hebben help ik je hier graag mee
Alvast een fijne avond toegewenst en succes.

Mvg Ayrton

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Johan061262
Apprentice
Opties
Email gehad dat de oortjes onderweg zijn.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 Antwoorden
ayrtonvh
Pathfinder
Opties
Beste,

Wanneer heeft u de aankoop van de tablet gedaan ? De registratie is een bepaalde tijd geldig voor de oortjes te claimen. Heb een foto in bijgevoegd in verband de actie.1709889151102_1709889151083_0.jpg
ayrtonvh
Pathfinder
Opties
Op de moment is er een lopende actie van de samsung tab S9 en S9fe reeks waarbij je een keyboard cover kunt claimen. Dat is een actie die nu lopende is voor je tablet. Als je de aankoopdatum weet kan ik de registratie link doorsturen als je wilt.

Mvg Ayrton
Johan061262
Apprentice
Opties

Hallo, ik heb mijn tablet onlangs pas aangekocht in de Cool Blue op 21 Februari 2024.

In bijlage de foto van de uitgeprinte info van Cool Blue dat ik recht zou hebben op die gratis oortjes.Foto_Cool Blue_info.jpg

Mvg Johan

0 Likes
Oplossing
ayrtonvh
Pathfinder
Opties
Beste Johan,

Hier is de link om je te registreren voor de Galaxy Buds FE je zal een foto van je serienummer en garantiebewijs moeten uploaden maar dat word stap per stap uitgelegd bij het registreren van je Samsung galaxy Tab S9 FE https://www.samsung.com/be/promo/promo/?id=KL36GJVL2ZF5D

Hopelijk helpt dit en krijg je je oortjes snel toegestuurd.

Moest je hieromtrend nog vragen hebben help ik je hier graag mee
Alvast een fijne avond toegewenst en succes.

Mvg Ayrton
Johan061262
Apprentice
Opties

Hallo, bedankt alvast voor jou antwoord. Ga een poging wagen en laat hier nog iets weten.

Mvg Johan

Johan061262
Apprentice
Opties

Hallo,  de registratie is gelukt. Nu wordt ik via email op de hoogte gehouden voor verdere afloop.

Deelname bevestigd.jpg

Hartelijk bedankt voor de link. Top !!!

Mvg  Johan

ayrtonvh
Pathfinder
Opties
Beste Johan,

Blij te horen dat alles goed is verlopen. Enorm graag gedaan hopelijk krijg je snel je galaxy buds toegestuurd.

Mvg Ayrton
jeromeke
First Poster
Opties
I I
0 Likes
Oplossing
Johan061262
Apprentice
Opties
Email gehad dat de oortjes onderweg zijn.