op 27-09-2017 12:18 PM - laatst bewerkt op 21-03-2019 04:03 PM door RobertS
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Mijn Note 10.1 wil niet meer opstarten. Wat ik ook probeer, de tablet blijft steeds ergens bij het aanlogscherm hangen of wel bij het Samsung Galaxy Note 10.1 logo of wel bij het Samsung logo met het opstartdeuntje. Tablet hangt constant aan de lading en dan zie je ook het "batterijtje opladen", dus blijkbaar werkt dat wel. N.a.v. van posts op het internet een reset geprobeerd via power- en volumeknoppen en dan kom ik in de Odin Mode terecht met de melding 'Downloading... Don not turn off target!!', maar dat staat er nu al meer dan 12 uur op. Op de pc via KIES geprobeerd om bij tablet te komen, maar dat lukt ook niet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
2 oplossingen
Geaccepteerde oplossingen
op 27-09-2017 12:37 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Om terug te komen op een mogelijke oplossing probeer: Aan/uit Knop + Vol. Down ingedrukt te houden(1min ongeveer)
Daarnaast kan je ook: Aan/uit-knop voor 1-2 minuten ingedrukt houden.
Bovenstaande kan je doen met en zonder oplader, probeer het allebei.
Werkt dit niet? Ga met je bon + id bewijs naar een Samsung Service punt en vraag of zij daar het toestel kunnen "Flashen", is in principe kosteloos en binnen no time gefixt maar het is verstandig eerst na te vragen of er een monteur ter plekke is en of het druk is.
Succes!

Mvg,
T.K.
op 03-10-2017 04:06 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Ik ben bij het Servicepunt in Barneveld geweest, waar ik zeer correct geholpen werd. Daar kregen ze de tablet ook niet meer aan de praat. Waarschijnlijk is moederbord overleden, dus moet op zoek naar nieuwe tablet.
- « Vorige
-
- 1
- 2
- Volgende »
op 27-09-2017 12:37 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Om terug te komen op een mogelijke oplossing probeer: Aan/uit Knop + Vol. Down ingedrukt te houden(1min ongeveer)
Daarnaast kan je ook: Aan/uit-knop voor 1-2 minuten ingedrukt houden.
Bovenstaande kan je doen met en zonder oplader, probeer het allebei.
Werkt dit niet? Ga met je bon + id bewijs naar een Samsung Service punt en vraag of zij daar het toestel kunnen "Flashen", is in principe kosteloos en binnen no time gefixt maar het is verstandig eerst na te vragen of er een monteur ter plekke is en of het druk is.
Succes!

Mvg,
T.K.
op 27-09-2017 06:51 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Bij reset kom ik weer bij het Samsung Galaxy Note 10.1 logo uit en die verspringt een paar keer en blijft dan hangen.
Daarna nogmaals gedaan en dan kom ik weer in de Odin Mode uit (zie 2 bijlages).
In het laatste scherm blijft is dan weer hangen.
Ps. Waar vind ik trouwens een Samsung servicepunt?
op 28-09-2017 09:07 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Serive locaties vind je hier: http://www.samsung.com/nl/support/servicelocation/

Mvg,
T.K.
op 03-10-2017 04:06 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Ik ben bij het Servicepunt in Barneveld geweest, waar ik zeer correct geholpen werd. Daar kregen ze de tablet ook niet meer aan de praat. Waarschijnlijk is moederbord overleden, dus moet op zoek naar nieuwe tablet.
op 04-10-2017 09:56 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 17-06-2018 06:40 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Quot : "hopelijk kun je een mooie vervanging vinden voor de Note 10.1."
Ik heb er zelf 2 in de kast liggen , van de week opgestart , en hetzelfde probleem.(bootloop)
Internet afgezocht , en het probleem doet voor bij 10 tallen gebruikers , en misschien wel meer..
Daar is alles geprobeerd om het te verhelpen (wereldwijd) , zoals Odin, rooting , en verschillende firmware , en bootloaders(PIT), en er is nog steeds geen oplossing, en dat was op verschillende sites, zoals forums en dergelijke.
Nick, nou kom jij met een opmerking over het vervangen van het apparaat, ik vindt dit een beetje voorbarig.
De tablets die ik hier heb liggen zijn nog geen 4 jaar oud!, en ze waren niet goedkoop.
Waarom Komt Samsung niet met een oplossing?, waarom gelijk maar een nieuwe aanschaffen?
Graag een duidelijke oplossing / tip om het probleem te verhelpen.
op 18-06-2018 01:29 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Ik ga in op de reactie van Rojo in: "Waarschijnlijk is moederbord overleden, dus moet op zoek naar nieuwe tablet." Indien onze servicecenter het moederbord wil vervangen is dit mogelijk, alleen met bijkomende kosten omdat de garantie verlopen is. Ik neem in dit geval aan dat Rojo daar niet tot over wilt gaan. Er is dus geen duidelijke oplossing / tip, omdat het lijkt op een hardware defect.
op 18-06-2018 06:01 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Als het moederboard defect is, dan is dat een fabrieksfout , want er zijn honderden klachten met dezelfde euvel, en dit valt dan buiten de garantie voorwaarden.
Zou toch niet zo zijn dat ik deze 2 tablets die ik bezit bij het oud vuil gooien?(wat ik al zei ,nog geen 4 jaar oud!)
Ik neem aan dat jij dicht bij Samsung zit, als het over communiceren gaat , kun jij kontakt opnemen , en dit voorleggen?
op 19-06-2018 08:46 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Er is in zo'n geval helaas niets voor te leggen. Wanneer een tablet na 2 jaar een defect vertoont, valt dit buiten de 2 jaar fabrieksgarantie. Zoals je overal kunt lezen is het aanspreekpunt dan altijd de winkel, aangezien je een koopovereenkomst met de winkel hebt afgesloten. Wij bieden de fabrieksgarantie als een service, maar deze wordt niet verlengd.

- « Vorige
-
- 1
- 2
- Volgende »