Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Melding actie vereist batterij na vervangen van de batterij.

(Onderwerp aangemaakt op: 15-05-2023 10:23 AM)
787 Weergaven
Henk9999
Explorer
Opties
My tablet Tab S2 (T813) indicated after diagnosis that the battery needed to be replaced. Subsequently replaced the battery with a new one and it turned out that the new battery also required action, had to be replaced??? How reliable is the Samsung Members diagnostics?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Henk9999
Explorer
Opties
Uiteraard heeft het zelf repareren/vervangen van batterijen risico's.
Maar met behulp van youtube en een beetje handigheid (en durf) zijn deze beperkt!
Dat ik nu een probleem ervaar heeft volgens mij niets te maken of ik de vervanging zelf heb gedaan maar hoogstwaarschijnlijk de slechte kwaliteit batterij (AliExpress).
Vandaar dus mijn vraag over de betrouwbaarheid van het diagnose-appje van Samsung Members.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Henk9999, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Heb je de batterij zelf vervangen? Het zelf uitvoeren van een reparatie brengt bepaalde risico's met zich mee. Wellicht dat er iets niet helemaal goed is gegaan tijdens de reparatie en de Members-app hierop reageert. 

Mocht je op zoek zijn naar een nieuwe tablet, stuur mij dan een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0) 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Henk9999
Explorer
Opties
Martijn,

Bedankt voor je reactie.
Terugkomend op jouw vraag of ik de batterij zelf heb vervangen, ja.
Echter inmiddels wat ervaring opgedaan en telkens na vervanging van een batterij (zowel iPhone en Samsung smartphones) elke keer perfect resultaat.
Met de laatste batterij echter niet en dat bevreemde mij, vandaar mijn vraag over hoe betrouwbaar de app Samsung Members diagnose is.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Met de Members-app kan je bepaalde diagnoses uitvoeren en is erg handig en ook betrouwbaar voor het opsporen van fouten. Het zelf repareren van je tablet kan wel bepaalde risico's meebrengen. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
Henk9999
Explorer
Opties
Uiteraard heeft het zelf repareren/vervangen van batterijen risico's.
Maar met behulp van youtube en een beetje handigheid (en durf) zijn deze beperkt!
Dat ik nu een probleem ervaar heeft volgens mij niets te maken of ik de vervanging zelf heb gedaan maar hoogstwaarschijnlijk de slechte kwaliteit batterij (AliExpress).
Vandaar dus mijn vraag over de betrouwbaarheid van het diagnose-appje van Samsung Members.
Henk9999
Explorer
Opties
Jammer dat slechts de opmerking volgt "actie vereist" en niet meldt wat de eventuele oorzaak is!
0 Likes